Cinsellik bize doğru öğretilmediği için kişiliklerimiz bu kadar bozuk değil mi?

Freud gibi düşünüyorum

Cinsellik bize doğru öğretilmediği için kişiliklerimiz bu kadar bozuk değil mi?
Cevapla