Cinsellik konusundaki durumumuzu neden bu kadar abartıyoruz?

Cinsellik konusundaki durumumuzu neden bu kadar abartıyoruz?

Cinsellik sorularına birkaç gündür bakamamıştım, şimdi bakınca gördüm ki Avrupa'da düzenlenecek Cinsellik yarışması ile ilgili epey soru sorulmuş.

Sizce de biraz fazla abartmıyor muyuz? KS'deki cinsellik etiketlerine bile bakmak yeterli ülkedeki cinsellik seviyesini anlamak için. Bu konuda da sonlarda yer alınacağı gün gibi ortada iken neden bu heves? Her konuda sonlarda yer almaya doymadık mı? 😂

Cinsellik konusundaki durumumuzu neden bu kadar abartıyoruz?
Cevapla