Bir yıllık evliyim, eşimle ne zaman cinsel ilişkiye girsek ben mutsuz kalkıyorum o yataktan. Ne yapmalıyım sizce?

Bir yıllık evliyim, eşimle ne zaman cinsel ilişkiye girsek ben mutsuz kalkıyorum o yataktan. Çabalıyor ama bunu başaramıyor. Bu yüzden hep gerginim, hiçbir şey yapasım gelmiyor. Onu çok seviyorum ama en genç çağlarım mutsuz geçiyor. Bu bir evlilik için vazgeçilmez midir? Ne önerirsiniz? Doktora gitti bir sorun yok. Oral falan denedik ama olmuyor hiçbir şekilde ben tamam hissedemiyorum. Onun ise üç dakikada işi çözülüyor. Bıktım artık. Lütfen dalga geçmeyin gerçekçi tavsiyeler istiyorum. Severek evlendik bu arada

Bir yıllık evliyim, eşimle ne zaman cinsel ilişkiye girsek ben mutsuz kalkıyorum o yataktan. Ne yapmalıyım sizce?
Cevapla