Kocamla sürekli öpüşüyoruz ve sürekli birbirimizi elliyoruz, normal mi?

Yani bir yemek yerken normal duruyoruz onun dışında çay kahve bıle içerken biri yoksa öpüşüyoruz yarıda kaldığı çok oluyor kahvenin cayin yani abartisiz sürekli eşim ise gidiyor onu opmeyi özlüyorum mesela geliyor kapıdan giriyor hemen öpüşmeye başlıyoruz birbirimizi soyuyoruz vs günde 4-5 kere seks yapıyoruz.

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar soru trol falan değil çok ciddiyim zaten burdan bunu gizli olarak sorup trol yapsam elime ne geçecek sadece bunun altında başka psikolojik bir şey falan mı var yoksa normal mi onu öğrenmek istiyorum yoksa bunu bu şekilde sormanın bana ne faydası olcak hiç birinizi tanimam etmem. Gerçekten bunu öğrenmek istiyorum.
Kocamla sürekli öpüşüyoruz ve sürekli birbirimizi elliyoruz, normal mi?
Cevapla