Nişanlımla görüştüğümüzde sürekli öpüşmek istiyor, ten uyumumuz iyi demek mi bu?

Bunun nedeni ten uyumumu? Yalnız kaldığımızda konuşamıyacak kadar fazla öpüşüyoruz. İreli gide bileceğimiz halde ireli gitmiyor. Beni bu kadar fazla öpmesinin nedeni nedir?

Nişanlımla görüştüğümüzde sürekli öpüşmek istiyor, ten uyumumuz iyi demek mi bu?
Cevapla