Evet samimi cevapları bekliyorum..
El ele tutuşmuştur
Öpüşmüştür
Sanal Seks yapmıştır..
Yorumda belirteceğim..
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Evet samimi cevapları bekliyorum..
Hiçbir şey yapmamıştır. Manastırlarda yaşayan rahipler vesaire var kahve cinsle hiçbir araya gelmemiş insanlar. Yani bu saydıklarınızın hiçbir işareti ya da olması gereken ya da olmak zorunda olan şeyler değil. Bu verdiğim örnekler uç nokta olsa bile emin olun uç nokta olmayıp da böyle yaşayan insanlar da var
Kahve cins mi? Ben tatlı cins tercih ediyorum teşekkürler 🙏
Hos bir yorum olsun istedim :)
Şimdi bu kişiden kişiye değişiklik gösterir. Şıklardan sadece bir tanesini bir kişiyle yaptım, o da sanal seks. Ne el ele tutuştum. Ne öpüştüm. Ne seviştim. Bunlar benim hayatımda eksik olan şeyler.
Eksiklik demeyelim de tercih meselesi desek daha doğru olmaz mı
Benim hayatım da eksik. Diğerlerinin tercihi olabilir.
eksiklik yalnızlıktan mı kaynaklı?
Kısmet olmadı.
Aslına bakarsak ne kadar güzel bir kelime ''Kısmet'' bunun kıymetini bilen birisin.. Umarım güzel insanlara rast gelirsin...
Teşekkür ederim.
eğer dertleşmek konuşmak istersen yazmak isterim size
Hayır, teşekkür ederim.
iyi günlerin olsun
İyi günler.
Cevap
0Cevap
Bir kere zaten seksting denemistir mastürbasyon yapmistir video izlemiştir böyle yani baska yaptığını dusunmem çünkü ben de yapmadım ahahhaah
Bu yaptıklarının yeterli olduğunu düşünüyor musun? Yoksa şimdlik yeterli mi diyorsun:)
Yeterli degil vucut fazlasini istiyor ama maalesef
doğrusunu yapıyorusn günahtan olabildiğince uzak durmak gerekir. Peki yasak günah kavramı olmasa ilk neyi yapmak isterdin?
Gunah umrumda değil aşık oldugumda o kisi ile bir sinirim olmadan istedigimi yaparım
ask daha çalmadı mı kapını
Gerçekten hiçbirini yapmamış da olabilir. Hiçbiri diye seçenek de olmalıydı
Bu hiçbiri sizin seceneginiz mi oluyor:)
Hayır maalesef değil ama öyle insanlar da vardır diye düşünüyorum
Tabi vardır öyledir. Sizde durum ne? Maalesef dediğine göre pişmanlık var
Sadece birkaç kez el tutma bir de 3. yazdigin ama pişman mısın dersen evet çok pişmanım. Daha fazlasını da yapmadım
Yaptığın kişi buna değmediği icin mi? Yoksa komple yanlış olduğunu düşündüğün icin mi?
Komple yanlış oldugu için.
Anladım. Dogru kişiye denk gelince böyle düşünmezsin ama. Sevgilin oldu mu hiç
Evet oldu. Ama ben yine de evlenmeden böyle şeyleri yanlış buluyorum. Doğru kişiyse evlenip yaparız zaten evlenmeden degil
Ne hos mantıklı konuşuyorsun) ama insan bazen karşısındaki kişiyi dogru kisi sanıyor ve hataya düşebiliyor.. kendi isteklerini ve bedeninin isteklerini tanıyabildiysenn sorun kalmaz halledersin bir şekilde
İşte o yüzden kendini garantiye alıp her şeyi evlendikten sonraya bırakicaksjn
Tabi katılıyorum sana. Diğer söylediklerime bir sey demedin? Kendi isteklerin ve bedeninin isteklerinden haberdar misin diye…
Bunlardan herkes haberdar zaten. Konusamaya gerek yok bence
Ben sizi ve düşüncelerinizi merak etmiştim. Farklı bir niyette degilim
Düşüncelerimi söyledim zaten. Diyeceğim başka bir şey yok
Peki. Size hayatınızda mutluluklar dilerim. Konuşmada bu kadar katı davranmanıza gerek yoktu oysa ki..
Katı değilim bel altı muhabbete gerek yok sadece. Teşekkürler, iyi günler
Hayalini kurmuştur
👍🏼
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?