Evlenmenin sevgili yapmanın boş olduğunu mastürbasyonun bana yettiğini düşünüyorum, haklı değil miyim?

Ne gerek var evlenmeye sevgili edinmeye kahrını derdini çekmeye. mastürbasyon pekala bana yetiyor. biriyle seks yaparken ne hissediceksen mastürbasyon da da aynısını hissediyorum zaten mastürbasyon bana fazlasıyla yetiyor. Hiç gerek yok bir partnere hissetmeye falan hiç gerek yok. Kendimi okşar orgazımı yaşar hayatıma bakarım ohh miss haklı değil miyim?
Evlenmenin sevgili yapmanın boş olduğunu mastürbasyonun bana yettiğini düşünüyorum, haklı değil miyim?
Cevapla