Eski sevgilimin en yakın arkadaşıyla yattım, ne yapmalıyım?

Eski sevgilimin en yakın arkadaşıyla oturuyordum. Sadece sohpet ediyorduk. Öyle bir niyetim de yoktu. Muhabbet kaymaya başladı ve öptüm. Karşılık verdi sonra yattık. Yargılamak için söylemiyorum ama neden böyle bir şeyi istedi ya da kabul etti? Psikolojiyi anlamaya çalışıyorum. Biraz tuhaf hissettim

Eski sevgilimin en yakın arkadaşıyla yattım, ne yapmalıyım?
Cevapla