Arkadaşımla yattım, şimdi sevgilisiyle tekrar barıştı. Ne yapmam lazım?

Arkadaşım sevgilisinden ayrılmıştı üzgündü , o sonrası biraz cinsel istek biraz ortam derken birlikte olduk.
Ya bir hafta sürekli pişman olduğunu söyledi sonra tekrar oldum pişman olduğunu söyledi tekrar oldu bir hafta içinde 3-4 defa birlikteliğimiz oldu.
En son dün birlikte olmuştuk bana sevgilisiyle barıştığını söyledi amacı ne?
Biriyle birlikte olduktan sonra bu söylenir mi. Bundan sonra benim ne yapmam gerek sizce
Güncellemeler
+1 yıl
Bu kızın olur mu ya ne yapacağım ben bunu
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşım sevgilisinden ayrıldığında cinsel ilişki yaşadık tekrar barıştı fakat gündüz barışmış akşam benimle yattı kendimi kullanılmış gibi hissettim ve artık devamı olsun istiyorum sevgilisi olsun ya da olmasın haklı mıyım sizce
Arkadaşımla yattım, şimdi sevgilisiyle tekrar barıştı. Ne yapmam lazım?
Cevapla