Yakın kız arkadaşımla cinsel ilişkiye girdim ve çok pişmanım, ilişkimi kesmeli miyim?

Yakin kız arkadaşımla normal bir dostluğumuz vardı sonra birbirimize cinsel çekim hissettik ilk cinsel ilişki yaşadığımız zaman ikimizde çok utandık çünkü birde birbirimizin ilki olacaktık ama ondan sonra defalarca yaptık her seferinde daha da zevk aldık farklı fanteziler denedik yakin arkadaşlığımız iyice fb ye döndü ileride ikimizde başka birilerini bulup evlenirsek ve dostluğumuz devam ederse ne gibi sıkıntılar yaşarız çünkü ben bu durumdan sıkıldım 1 kere azgınlıkla yaptım ama ardı ardası kesilmedi umarım bu kız benle evlilik falan hayal etmiyordur çünkü 3 yıldır birine platonik aşık olduğumu da biliyor bu durumu onla konuşup ilişkimi kesmeli miyim çünkü ben bu kızla bir aşk ilişkisi düşünmüyorum dost kalırsak cokta sıkıntı çekeriz
Yakın kız arkadaşımla cinsel ilişkiye girdim ve çok pişmanım, ilişkimi kesmeli miyim?
Cevapla