Kız arkadaşımla cinsel ilişki yaşadım pişmanım sizce ne yapmam gerek?

Arkadaşlar kız arkadaşımla cinsel ilişki yaşadık bakireydi ilk kez benle birlikte oldu herneyse ben bu durumdan dolayı oldukça pişmanım arkadaşlar kızla evlenmek zorundaymışım gibi hissediyorum kendimi ama evlenmek istemiyorum ne yapmam gerek? geçmişe dönemem ama yeminle son 1 aydır 3 kilo verdim sıkıntı stresten dinende rahat değil gönlüm.. Tavsiye ve yorumlarınız için teşekkürler.
Kız arkadaşımla cinsel ilişki yaşadım pişmanım sizce ne yapmam gerek?
Cevapla