Cinsellik yaşadığım erkekle ayrıldık ve bazen aniden aklıma geliyor, ne yapmalıyım?

Pişmanmıyım hayır ama hep aramız bozulunca ben düzeltiyordum ben düzeltmekten vazgeçtim 2 senelik ilişki araya ayrılıklar girdi baya 7 ay gibi bir süre tekrar barıştık bu sefer onun çabasıyla asla barismayiz diyip birbirimize en kötü lafları söyleyip sonra kendimizi tekrar beraber buluyoruz işin tuhaf kısmı ya çok ilgili davranıyor ya çok ilgisiz dengesiz bir tip

Cinsellik yaşadığım erkekle ayrıldık ve bazen aniden aklıma geliyor, ne yapmalıyım?
Cevapla