Eşinizle/Sevgilinizle hangi pozisyonda uyumayı isterdiniz?

Eşinizle/Sevgilinizle hangi pozisyonda uyumayı isterdiniz?

Eşinizle/Sevgilinizle hangi pozisyonda uyumayı isterdiniz?

#orkide

Güncellemeler
+1 yıl
C diyorum hatta H 😅
Güncellemeler
+1 yıl
A ve b pozisyonda yatanlar fenalık geçirmiyor musunuz arkadaşlar hele de yazın sıcakta falan yapış yapış ayyy
Eşinizle/Sevgilinizle hangi pozisyonda uyumayı isterdiniz?
Cevapla