
hangisi daha güzel siz hangisini isterdiniz? :) :) :) <3 <3 <3 <3

6 ve 10 hariç hepsi hoşuma gider. sonuçta kollarımın arasında bir kadın olacak bir erkek için daha mutlu verici bir durum yok bence. Ama en çok 2. sini yaparım çünkü eşimi uyurken bile öperim ve öylece uyuyrum her uyandığımda bir öpücük kondururum o güzel yüzüne. Tabiki göğüslerinide hisedeceğim için ona karşı daha çok haz alacam ondan. Böylece sabah uyandığımda ne strest ne de başka bir uyumsuzluk olur. Hem ben hem de kadınım mutlu olur ve böylece kadını mıda mutlu etiğim içim evimde mutlu olacak. Sonuçta mutlu kadınlar mutlu aileler yaratır. Siz kadınlar mutluluğun belirleyicileri ve toplumların şekilnemesinde yardımcı olan güzel insancıklar.
7 Tehlikeli. Önce sadece uyucaz dimi söz alırım.
Sonra tahrik olmuşsam 1-2 , teselli etmeye çalışırken 3 , her şeyi ona bırakırken 4
kadın özel günündeyse 5 , işi bitirmiş dinlenirken 6 , her fanteziye açığı derken 7(bunu yapmayın lütfen) :) , hava çok sıcaksa 8 , yorulmuşsam 9 10
Kucukken babam geceleri isde oldugu zamanlar annem belli etmezdi ama oda korkardi o yuzden geceleri birlikte yatardik , hep arkamdan sarilirdi 1. resimdeki gibi yani , o yuzden benim tercihim 1 cunku bana guven duygusu veriyo ne fanteziyle ne de baska biseyle alakasi var. sadece kendimi guvende hissettigim bir sarilma sekli , o yuzden tercihim 1 olurdu :)
Eğer ben trip atmışsam 1
Eğer onu sinirlendirmişsem 7
Eğer günümüz sorunsuz geçmişse 2
Tabi benim tercihim 4
😂🙈🙈🙈🙈
Ay teşekkürler 🙈😂
rica ederimm :D
akıllısın
Cevap
438Cevap
Kaşık pozisyonu denilen #1 yok mu yok ahh ah
https://hizliresim.com/31oq0A
Yeminle aklıma bu geldi beya :)
www.atlantabellydance.com/.../SpoonsShortLg.jpg
@KimMiyim
Kır kafandaki şu kaşıklari :)
1 ve 4 numara ama değil ki ama olmuyor.. ama yakıyor bu foto insanın içini..
uyuyalım mı?' dedi bir süre sonra.
her ne durumda olursam olayım, her duyduğumda gülümseyerek itaat ettiğim tatlı bir buyruk gibiydi bu laf.
yanımda olsa, sıkıca sarılırdım. değildi. :(
genelde insanlar 1 ya da 7 yi tercih ediyor.. yani diğerleri inan zaten zulum. niye diye soleme zaten rahat bı uyku cekmeye gırersın yataga. ondada rahatsız bı pozısyonda uyucksn ne anlamı kaldı uyumanın melekler gibi :D bir sürü dizi izleyip ordan gördüklerinizle romantik beklentilere girmeyin cunku erkek olmak odun olmak bu durumda hayaller suya duser hanı ben hayalleriniz suya dusmesin diye bunları dedm :)
Ben rahat uyumaya alışkınım kocam olsada tövbe yatamam da eğer öyle bir şey olsa 4 olabilir 7 de belki
1 ya da 7
3 güzel ama çok karıncalanma oluyor kolda be kardeşim :) değer mi tartışılır
Ama 10a bittim :) öl bit gbr :)
Kadın bütün çarşafı, yorganı alır. Öyle bir yayılır ki adama yatakta yer bırakmaz. Klasik yatış şekli. 10 numara
8 9 10 yazın ,
diğerleri kışın, yaz sıcağında uyunmaz öyle sarmaş dolaş, seks bitince serin serin uyurum.
kimse kendini kandırmasın, uykuya hangi pozisyonda başlarsanız başlayın,1 saat sonra geleceğiniz pozisyon 6. dır.
10 numara tam benim uyuma şeklim
Yataktan atarım ben karımı herhalde :)
Sevdiğinle ayakta bile sarılabiliyo musun diye sorsana :)
uyumaya başlarken 1, gecenin ilerleyen saatlerinde 10 :D
1-2-4 çok güzel olurdu
@Darker-Than-Black bu havalarda kesinlikle 10 :D
Burda hava güzel 😄
@Darker-Than-Black bura fena valla
Biliyorum biliyorum 😄
esim olacak kisiye bagli derim ama uyumak icin 1 4 7 gibi olmasini isterdim
8-9-10 asla! nefesini hissetmem lazım çünkü...2 kesin favorim, hava çok sıcaksa 4 te olabilir :D
bence 2 numara bedenlerın butunleşip tek beden tek kalbın attıgı AŞK pozısyonu
yazları 2
kışları 4
bu arada sen bu işten anlıyorsun :) üç vakte kadar kelebek magazinde işe başlıycaksın :)
+ tabiki de düşünsene uyanıyorsun onu görüyorsun kalbin küt küt. O kalbin sesiyle o da uyanıyor. bir sabah öpücüğü alıp tam uyandırıyorsun <3
Ben uyurken mümkünse tüm insanlar benden uzak olsun.
10 güzel gibi.
Yatakta bana dokunulmasından nefret ediyorum ve cinsel hayatım için berbat bir huy.
Abi ben böyle uyuyamam ki daral gelir bana. Öyle sarmaş dolaş nefes alamam. 10. pozisyon en uygun. Tabi adam birazdaha yere düşerse daha rahat olurum sıkıntı kalmaz
❤
Sevdigim adam yanimda uyusunda nasil rahat ederse oyle uyusun sorun yok :) horlayabilir bile yani rahatsiz olmam en azindan nefes alip verdiginin bir gostergesidir horultusunu dinleyerek uyurum ❤
1 = sevgilime küsken beklentim :D
2 = mutlu geçen günün sonu :D
4 = genelde hayalini kurduğum uyuyuş pozisyonu :)
hayaller 1 2 3 4, gerçekler 6 10 :D
1 ve 4 de uyumayı isterim 3. de kolu acır bir zaman sonra
10 numara bana uyar. Yok yani uyku bu!!! Rahat etmem lazım 😌😙
2 numara benlik. Kafasını göğsüme koyduğunda günün bütün yorgunluğu geçiyor.
Simdilik 5.6.10 olsun ilerde digerleri de olur 😛😄
1 2 3 4 7 bizimkiler oluyo ama en güzeli 2. eğer küsmüşsem 9 :D
10 numara daki gibi uyuyan veya uyumayi isteyen varmiki ya komikmis
1 2 4'den başka olmaz ama 7 garipmiş oda olabilir :D
3-4 ve5 gercekten cok gosmus. Insan birbirinin sicakligini sevgisini teninde hissetmedikce beraber uyumuslar ne anlami var?
valla hangi pozisyonda olursan olalım sonunda yatıcağımız pozisyon 9 numara olucak :D
1 ve 2 pozisyonda uyuyamam ufunet basar bana, en iyisi 9 ve 10 bence ne kasicam kendimi yayila yayila uyumak varken ya :))
Bunlar olmaz benim yuzukoyun yatmam lazim yoksa uyuyamam :Dd
Tabiki önce 1
Ardından 7
En tatlısı 4
Ama 2 de fena değil aramızdan su sızmasın :)
iLk yıl 2 ,
2. yıl 4,
3. yıl 3 ,
4. yıl 1 ,
5. yıl 5,
6. Yıl 7,
7. Yıl 8,
8. yıl 9 ,
9. Yıl 6,
10. Yıl 10 😀
yinede bir Ömür 4 olsun 😊
Ben yan uyuyamam duz yatarim o nereye yatarsa artik
hangi pozisyonda cümlesinden sonra dedim noluyoz ake ama normal bir soruymuş neyse. 2 diyorum ben
9 . Gerekli cinsel temasları yapmış olurduk eğer eşim olsaydı. Birbirimize sarılarak uyumak rahatsızlık verirdi. Tabi bu sadece benim görüşüm.
Eğer ben trip atmışsam 1
Eğer onu sinirlendirmişsem 7
Eğer günümüz sorunsuz geçmişse 2
Tabi benim tercihim 4
ehehehe
4'ü seviyorum ben, bir süre sonra dönme hissi gelincede kolundan çekip 1'e çeviriyorum, mis.
4. Hareketsiz uyuyamayan, sürekli dönen biriyim ama bu şekilde uyuyunca hareket bile etmiyorum :)
küste olsak kırgın da olsak yatağa yansımamalı her ne şartta olur ise olsun
1 çünkü hep arkasında dağ gibi olduğumu gündüz duygu gece ise yatağında bedeni ile hissetmeli
3 4 iyiymiş ama sabaha 10 gibi oluruz gibi geliyor :D
9 ve 8 uyku pozisyonu diğerlerinin uykuyla alakası yok
gözlerine bakabılecegım bır şekilde sabaha kadar uyumadan onu izlemek isterim
1,2,3,4 gerisi okadar iyi değil belki zorlasan 7 de olabilir.
10 iyi ya oyle yatarken bile bana deymesi gerekmiyor :D rahat uyumam lazim sarilarak uyumak sacma ve gereksiz :D
3 ve 4 kolu çok karıncalandırıp uyuşturuyor :)
7 ya da 1 iyidir.
ama 10 çok hoşuma gitti :) :)
biz genelde 4 ile başlayıp 1 ile devam ediyoruz, sabah bir kalmışız 6 :D
ilişkinin kaçıncı ayı kaçıncı yılından bahsediyorduk ki burada ıjmdögfrdels?
Arkadan sarilmasini isterdim yani ben en cok onun varligini ole hissedrim
Ne şekilde yatarsak yine 10daki gibi uyanıyoruz birimiz anyada birimiz konyada
Sen 4. numara diye uyursun ama hayat seni 10. numarayla sabaha uyandirir
Öncelikle 1. pozisyonda uyumayı severim 2 de çok tatlı ve son olarak 7. footğrafta çok iyi birşey sevildiğini bilmek çok iyi bir duygudur
biz deli yatarız ya saçma sapan pozisyonlar :D o yüzden 2-4
10 numara çünkü hava sıcak yaklaşmasın, kışın 7 numara olur
Genelde 1. pozisyonda uyuruz bazen de 4. pozisyonda
9 iyi ya ne o öyle sarmaş dolaş sıcak zaten hava :D
normal şartlar altında bir ve dört. anormal şartlarımı kamuya açamam söyleyemyeceğim
Bence 4 ne cok ayri ne de cok bitisik nefes alacak alan lazim :)))
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar