1

2

3

4

5

hangi şekilde uyumak isterdiniz ya da uyuyorsunuz.

2

3

4

5

hangi şekilde uyumak isterdiniz ya da uyuyorsunuz.





Bunlar ne ya insan sıkılır sürekli böyle uyurken :D neyse 5 hariç hepsi olabilir :D
:)) 5 i de kocan sever belki :)
2 ve 3 aynı değil mi?
3 çıplak.2 kıyafetli.
farklı tadları var ama pozisyon olarak aynı görünse de
uyku bölünür gibi ama bence de 3
Hiç birisi ben böyle yapışık yatamıyorum. Döner götümü uyurum
en realist cevap seçtim :)
sırtımızı dönüp uyuyamıyormuyuz o şık nerede :)
:)))))))))) 10 dk sonra o oluyo zaten :)
doğru dersin çünkü böyle uyunmaz en fazla yatarsın boş boş :)
Cevap
21Cevap
benim kocam 2. Sekil haric asla burdakiler gbi uyuyamaz.
1 çünkü eğer 5 olursa uyunmaz benim adam o eli orda birakmaz devamı gelir ama seks için iyi başlangıç pozisyonuymus sevdim sorunu ihi
aynen o kalçalar avuclarda sıkılacak oksanacak oynanacak sonra uyku zor :)
hepsi rahatsız edici, sarılarak uyumak diye bir şey yok
Benim istediğim Herzaman olmaz tabi ama 1 .
Genel yatışımız 2
seksten önce kesinlikle sık sık yaparız :))
Hepsi ama kadın erkek hep ayrı yatar bu şekilde uyumaz kimse
Hicbir sekilde yatilmaz bir sure sonra ustunde tas var gibi olur
5 çok güzel öyle uyumak isterdm
uykun bölünür ama:)
Bence çok güzel bir beden uyumak
içinde hissederek uyumayı sevenlerdensin öyleyse..
Hic denemedm la sadece o hal güzel
o zaman ilerde vakti gelince dene bence.
Bu şekilde dursam da bunalırım istemsiz olarak ayrılırım.
Son pozisyon harika insanı ayakta bosaltiyor resmen
2 ya da kaşık şeklinde uyumak güzel olurdu
doğru bak. kaşığı unutmusum.
sonuncusu sekilde uyuyamayız sanıyorum :)
:))) öyle gibi görünüyo
Hepsi olur aşkımla kocamla olayım yeter
Böyle kaslı olcaksa 3 😂😂
kaslı değilki :)
Oha 4 numara asdasd ♥
:))))
2-3-4 bunlar olur bak
4 gibi uyumak isterdim ama 5 gibi uyuyorum
uyuyorsun 5 gibi uyutuyor seni :)
"2"✌😂
:))))
4 ve 5
@Coffein çok cesurca
hiçbiri. ben sarılıp uyuyamam bunalırım bikere
ilk 10 dk falan sürer zaten bunlarda.
hepsi olur fark yapmaz
2,5 :)
Güzel
2 bucuktan 5 :)
arkadan sarılırıp yan
2,5 şeklinde
5 çok tahrikkar gibi. uyku bölünmesine neden olabilir.
Yaa hepsii cok tatlii 😍😍
bir ve iki
mantıklı :)
2/3😉
masummm :)
2 ideal diğerleri sıkar gece rahatsız eder
4 numara ne güzel be
2 olsa iyi olurdu simdi
5 iyi
2 😍😍😍😍😍😍😍😍
2 3 4
Hepsi bana uyuyor
5 çok iyi
kesinlikle. ama uyku bölünür gibi.
4 efsane be
2 güzel gibi
5 zumqi
5...
Kesinlikle Doğru Seçim Tebrik Ederim
2 3 huzur verir
2 çok güzel
hepsi :D
her§ekilde
4...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar