3 erkekle konuşuyorum ve cinsellik yaşıyorum kötü değil değil mi?

Mesela ama yani hiçbiri ile sevgili değilim

1cisi ile normal günlük olarak konuşuyoruz canım sıkılınca parka falan gidiyoruz normal arkadaş gibi ama istediğimizde cinsellik yaşıyoruz

2cisi ise bara falan gitmelik sinema date gibi takıldığım somda cinsellik oluyor bazwn

3cü ise bana madde buluyor ve daha güçlü rave falan tarzında partilere gidiyoruz

3de işime yarıyor ama yani kötü değil dimi sonuçta kimseye sadakatımı bağışlamadım

3 erkekle konuşuyorum ve cinsellik yaşıyorum kötü değil değil mi?
Cevapla