Sevgilimin tekrar sevgi dolu ve ilgili olması için ortadan kaybolmalı mıyım?

Üniversitenin başında başlayan 7 yıllık bi ilişkim var ikimizde hala hayatimizi kurmaya calisiyoruz yani işimiz yok çabalıyoruz. Kendimi uzun süredir sevgilim tarafından ilgisiz hissediyorum. Önceliği değilim. Aarkadaşlarini ve ailesiylr brnden daha çok vakit geçiriyor onların sorunlariyla ilgileniyor. Benimle buluşmak için hiç çaba göstermiyor. Ben trip atınca hak veriyor ve buluşiyoruz. Ama kendimi görev ve sorumluluk olarak görüyorum. Çünkü içinden gelerek bana baş başa bulusma teklifi etmiyor. Böyle bir ihtiyacı yok yani. Cinsellik konusunda da yalniz kalabilecegimiz bir yer olmadigi için nadir bir arada olabiliyoruz. Aramizda tensel bir çekim var ama ilgisiz. Bende bu konuda son 2 aydır çok şikayet ettiğimi vr yorulduğumu hissediyorum. Çünkü ben ona biseyler anlattikca degişmiyor daha çok benden uzaklaşıyor. Aramıyor beni mesajlarima saatler sonra dönüyor. Buluşmuyoruz. Bana guzel sözler söylemiyor ve ben içimde bir öfke büyüyir ona karşı. Depresif oluyorum. Ayrılmıyoruz ikimizde. Aramiz iyi olduğu zaman açik açik evlilik planlari yapan gelecegini benimle inşa etmek istedigini söyleyen bir erkek. Ama son zamanlarda çok uzak kaldik ve dediğim gibi bana karşı olan ilgisini hiç göster miyor beni merak etmiyor. Çok kavga ettik bu konuda. Şimdi kendimi çok yorgun hissediyorum. Ve bana soğuk yaziyor. Ne yapmam gerekiyor bin defa anlatsamda anlamadi. Çok yalnız hissediyorum. Takrar sevgi dolu bir adam olmasini istiyorum bana karşı. Günlerce ortadan kaybolmalı mıyım?
Sevgilimin tekrar sevgi dolu ve ilgili olması için ortadan kaybolmalı mıyım?
Cevapla