Erkek arkadaşımla sürekli tartışıyoruz, cinsellik yaşadıktan sonra ilgisini mi kaybetti?

Uzak mesafe ilişkimiz var ikimizde farklı şehirlerde okuyoruz 1 ay aralıklarla görüşebiliyoruz cinsel birlikteligimiz de var 2 yıldır sevgiliymiz 8 aydır uzak mesafeyiz bu aralar tartışmalarının arttı kıskançlıklar başladı bilmiyorum her şey birbirine girmeye başladı birbirimizi anlmiyorz sınırlı oluyoruz ozluyorz çok o yzuden mi yoksa erkekler cinsel birlikten sonra ilgisini mi kaybediyor bilmiyorm kafam çok karışık

Erkek arkadaşımla sürekli tartışıyoruz, cinsellik yaşadıktan sonra ilgisini mi kaybetti?
Cevapla