4 yıllık erkek arkadaşıma haksızlık yaptığımı düşünüyorum sizce ayrılmalı mıyım?

Kendisi doktor bende tıbbi sekreterim yaş olarak ben 27 oda 23 yaşında kendi kendime diyorum o genç kendi gibileri hak ediyor ne bilim çok seviyorum kınayan insanlar için dört senedir maddi manevi yanında oldum zaten öğrenci doktor bile değil daha stajyer en son evre ilişkiye girdik olay bu

Güncellemeler
+1 yıl
Günc
Güncellemeler
+1 yıl
Leke
4 yıllık erkek arkadaşıma haksızlık yaptığımı düşünüyorum sizce ayrılmalı mıyım?
Cevapla