3 gün evvel seviştik ve şimdi bana soğuk davranıyor, yazmıyor. Ne yapmalıyım?

defalarca aynı şeye kaptıriyorum kendimi ve sonunda aynı acıyla baş başa kaliyorum

Ne zaman yazar sizce

1 aydir hergun yazıyordu gorusleim diye gitmiyorfum hep aynı şeyler olduğu icin soz vermiştim kendime ama dayanamadım çok seviyorum onu ve onunla 3 gün evvel sevistik

3 gün evvel seviştik ve şimdi bana soğuk davranıyor, yazmıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla