Sevgilime artık sevişmeyelim dediğim için benimle konuşmuyor. Hatalı mıyım?

Her buluşmada sevişmek istiyor, gezemiyoruz bile. Ne hikmetse sevişme bitince hep işi çıkıyor uykusu geliyor yapması gereken şeyler oluyor.. Son buluşmamızda acıktığımı söyledim gidip şurdan yemek alalım dedim yine bir işi çıktı. Seven insan böyle yapar mı? Ben de artık sadece sevişmek için görüşüyoruz farkında mısın, bundan sonra sevişmeyelim dedim. Telefonu yüzüme kapattı konuşmuyor. Ne yapmalıyım?

Sevgilime artık sevişmeyelim dediğim için benimle konuşmuyor. Hatalı mıyım?
Cevapla