Partnerimden cinsel hastalığı olmadığına dair rapor istesem, ayıp mı olur?

Ben daha önce cinsellik yaşamadım ama kesinlikle partnerim yaşamıştır birkaç kişi ile. Bende o bana hastalık bulaştırmasın diye ondan bir doktor raporu istemek istiyorum bu ayıp mı olur ya da nasıl anlatabilirim? Siz olsanız istermiydiniz ve nasıl söylerdiniz?

Partnerimden cinsel hastalığı olmadığına dair rapor istesem, ayıp mı olur?
Cevapla