20 yaşındaki biriyle sanal seks yaptım, o kadar zaman sonra bunun amacı ne?

Bunla bir sene konuştuk ettik. Uzak mesafedeyiz hiç buluşmadık. Ondan büyüğüm epey 5 yaş 20 ben 25. En son büyük kavga ettik beddualı vb felan engelledi malak beni her yerden. Üç hafta geçti gelmiş wp den bana yazdı bahane ederek bişeyi olgunca davrandım gayet. Sonra mesajıma görüldü atıp beni sildi yine profili gitti çünkü ardından yılbaşında beni yine rehberine ekleyip son dediğime evet demiş aradı açmadım iki saat sonra yazdım ona niye aradın dedim dönmedi ama yine eklemiş rehberine. Bunun amacı ne şimdi? Niye aradın dedim ya iyi cevap vermiş miyim sizce? Umursanmadıpını anlamış mıdır yani? Sextingte vardı aramızda ama bu olaylar yaşanmadan önce çok konuşmuyoduk.
20 yaşındaki biriyle sanal seks yaptım, o kadar zaman sonra bunun amacı ne?
Cevapla