Eşim karacı, doğru düzgün ilişkimiz bile olmuyor. Ne yapmalıyım?

Eşim karacı. Evleneli 5 ay oldu. İşinden ötürü benimle ilgilenemiyor. Anlıyorum aşırı yoğun fakat bende çok ilgisiz kaldım. Doğru düzgün ilişkimiz bile olmuyor. Zevk alıyorum ama onu çok özlüyorum fazla zaman geçiyor aradan. Yine de zaman ayırması gerekmez mi? Soğudun mu diyorum aşkım seni ilk günden daha çok sevip hergün daha çok özlüyorum fakat yoğunum biliyorsun diyor. Ne yapmam gerekiyor... çok üzülüyorum. Bir bebek sahibi olmakta istiyorum fakat doğru düzgün ilişkimiz olmuyor bebek olsa nolur...

Eşim karacı, doğru düzgün ilişkimiz bile olmuyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla