
Gördüğüm, duyduğum her şey uyarılmamı sağlıyor. Çok yoruldum baskılamaktan. İlişkim yok, istemiyorum da. Kendiliğinden geçer mi?

Gördüğüm, duyduğum her şey uyarılmamı sağlıyor. Çok yoruldum baskılamaktan. İlişkim yok, istemiyorum da. Kendiliğinden geçer mi?
bazı dönemler böyle olabilir. cinsel hayatın yoksa daha sık mastürbasyon yaparak azalmasına yardımcı olabilirsin. cinsel hayatın varsa ilişki sıklığını artırıp üstesinden gelebilirsin
yumurtalar bağırıyor. ALOOOO BİZİ UNUTTUN ÇÜRÜYORUZ BURADA. Çocuk yaşın geldi geçiyor. bul birini doğur artık.
erkek istemiyorsan tek yol elle tatmin.
Ahaha çok komik 🤣😅
Cevap
48Cevap
kendiliğinden geçmez
yaş gelmiş 30 35 lere hali ilen hormonların tavan yapmış durumda yaşadığın olay çok normal birde evli değilsin ve merak ediyorsun ilişki nasıl oluyor diye
Kendiliğinden geçmesini niye bekliyorsun ki. bir gentleman olarak sana yardımcı olmak isterim :D
kendiliğinden geçmez
ya sen kendi kendini uyarıp boşalacaksın ya güvenilir biri seni saçının tlinden ayaklarına kadar yalayıp boşaltacak
Düşünmeyi bırak faklı şeyler düşün başka şeyleri düşüneceğin ugraş bul atlatmak senin elinde istersen atlatırsın
kendini rahatlat sağlık açısından zararlı o kadar kendini baskılaman
Ne zararı olabilir ki
en başta mutlulu khormonu salgılar ikincisi yumurtalıkları rahatlatır üçüncüsü vücudun gevşer
Libidon yüksekse cinsellik yaşaman gerek yoksa düşüremezsin
Namaza yönelmeni tavsiye ederim, benim de öyleydi namaza başlayınca artık son buldu çok şükür 🤲
Olur arasıra öyle yükselmeler. Yapmadıkça olağanlaşır, geçer gider merak etme.
Geçer dönem dönem artar azalır. Komple bitmesin de 😃
Kendiliğinden geçmez, rahatlaman lazım 🥵💦 bunu karşılıklı yapmak bence en zevklisi
Beslenmene dikkat et spor yap enerjini at yoksa geçmez daha da artar
Ayni durum bende de var. İliskiye girmedigimiz icin oluyor sanirim hormonlar yapiyo mastürbasyon yap yuksek libido iyidir
uyaranlardan uzak durabilirsen bi müddet sonra geçecektir. adet öncesi istek mi.
Reglken başladı
Bitti ama istek bitmedi
Dövseydin🤦♀️
Muhtemel regl dönemi başlangıcı veya bitişindesin ve o süreçte gayet normal yapman gereken kendini rahatlatmak.
Ben de durum aynı ama bakalım geçer mi devam mı göreceğiz.
Dönem dönem olması çok normal zamanla geçecek az sabret
Rahatlaman lazım ilişki haricinde farklı yöntemlerde deneyebilirsin
Neden kendiliğinden geçmesini istiyorsun bunu partnerinle paylaşıp zevk almak istemiyorsun
Geçmiyor bu ara havadan mıdır bilmiyorum bende yukseliyorum.. FB vs bulmak için uğraşmak lazım güven lazım vs vs
maalesef geçmiyor antidepresanı bıraktığımdan beri bende öyleyim @soran mastürbasyon yapıyor musun?
Yapıyorum ama mutsuz oluyorum
@soran neden mutsuz oluyorsun?
Anlık bi rahatlama oluyo. Sonrası boşluk
@Soran watpad kullanıyor musun erotik bir kurgu yazıyorum onu okuyarak kendini okşa daha iyi rahatlarsın
At buraya linkini
link olarak atamıyorum ama profilim Alvin_bert hikayem Eller Yukarı +18 profili bulursan görebilirsin çok seveceksin
Bakıcam mutlaka 💖
@soran çok faydası olacak çok güzel yazdım erotik kurgularımı okurken kendini okşa çok fena rahatlıcaksın
@soran bakabildin mi?
Üyeliğim olmadığı için bakamadım. Bağlantı adresini kopyala at buraya sen.
@soran kopyalamıyorum ama dm atma şansın var mı?
kopyalayamıyorum hata veriyor
@soran dm den link atıyım buradan uyarı veriyor atmıyor
Çok üst düzeysin…
Nasıl yani
Evet , ilişki yaşayanlar pek anlayamaz
Sürekli uyarılabilmen , istekli oluşun. Bunlar aslında erkekler bu tarz kadınlara bayılır
farklısın
Peki daha önce ilişki yaşadın mı
Yaşadım evlendim ayrıldım. Ama berbat bi cinsel hayatımız vardı. Aslında nefret etmem gerekir normalde.
Bazen hayaller farklı dünyalara götürür , yaklaşımının kötü olduğunu anladım lakin burada hormonlar şehvet ve bi ilişkinin nasıl olabileceği ile ilgili bir deneyimin var , bunlara karşı koymak çok zor
Eski eşinin yaklaşımını kastettim
Bilemedim ilk defa görüyorum seni burada
Kaç yıl oldu ayrılalı?
Güvendiğin biri yok mu?
Geçer kafanı başka şeylere vermeye çalış
Enerjiyi atmalısın yoksa başınıza iş açar.
Sevişmeden geçmez sabah akşam az tok karna 😍😍
Gecebilir etkenleri azaltman gerekir
Kac yasindasin bekarmisin
Kendiliğinden geçeni ben daha görmedim.
Hormon seviyeleri düşmedikçe zor
Yanından geçer gider.. Dikkat et çarpmasın
Rahatlamayana kadar geçmez
mastürbasyon yap bol bol geçer inş :D
Evlisin tuzun kuru tabi🤦♀️
evli olunca her gün yapıyoruz gibi mi duruyor dışarıdan :D
Güldüğüne göre 😄
bekarken daha renkliydi cinsel hayatım :D
Geçmiyor kendiliğinden
Geçmez
Geçmez azalır ama geçmez
Boşal bol bol
Bende de öyle yaa
Geçer
Evet dönemsel
Kendiliğinden geçmez
Gecmez
Geçmez
Geçeeer
Yok geçmez zor
Geçmez...
Bul birini 🤣
Geçmiyor 🙈
Bakire misin peki? Daha once yaşadın mi?
Birini bul
Kudurmuşsun
Ben lazımim
Sana benden lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?