Cevap yazmamış , mesajı sadece beğenip geçmiş. Cevap verecek bir şey bulamadığı için mi , yoksa benle beklediği şeyi yaşayamayacağını anladığı için cevap yazma gereği bile görmeme mi?
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Muhtemelen istediğini alamayacağını anladığı için
Biz bununla şakalaşıyorduk hayırlısı amin kader olarak filan diyorduk bir birimize. Sonra içinde kader olarak geçen bir video var komik baya atayım mı sana dedi. Çok ayıp bir şey değilse at dedim.
https://youtu.be/HgdIYA3OOH8?si=jO0_uv7IBUBuTIpX Bunu atmış
Bende videodaki adama baya saydırdım işte, bu kadar rahat birileri ile olmak aptallık, hem günah hem ayıp hem hastalık, hem de en önemlisi beraber olduğumuz insanların enerjisel olarak tramvalarını yaşadıkları olumsuz olayları kendimize çekiyormuşuz, çok kişi ile beraber olmak, sanıldığı gibi iyi bir şey değil filan diye. Buna sadece adamın cahilliğini canım göstermek istedim demiş. Bende sana bu konu ile ilgili fikirlerimi yeri gelmişken söyleyim dedim. Sonra o enerji ile alakalı olan videoyu gönderdim. Ve sadece beğenip geçmiş mesajları
☺️☺️ amcanın cevaplar iyiymis ama☺️
Amca da m@l 😄
Sizin sohbet nasıl devam etti peki sonrasında
Cevap vermedi benim dediklerimden sonra. Sadece öncesinde amaç adamın ne kadar sal@k ve bilinçsiz olduğunu göstermekte, komikti sadece dedi. Bende bence de komik ama böyle şeyler konuşursak sohbetin seviyesini aşağı çekmiş oluruz, ben de sana kişisel fikirlerimi söyledim dedim. Sadece beğenip geçmiş. Cevap yazmamış
Türkiye'de bu tip insanların ne kadar fazla olduğunu zaten herkes biliyor, amaç sadece cehaleti göstermek olmasa gerek bunu göndererek sana
Demi cehaleti gösterecek başka konu ya da video mu kalmadı, derdi başka bencede
Daha önce bana sevdiğini söylemişti aslında. Ben arkadaşça diye yordum, arkadaşlar sever bir birini dedim. İki de bir laf arasında seviyorum diyordu. Sonra bir gün ses kaydı atmış seviyorum diye. Bir gün de aradı. Seviyorum seni dedi. Ben bir duraksadım. Benim sana itiraf etmem gereken bir şey var ama bana sınır çiziyorsun, rahat konuşamıyorum dedi. Bence sen çok güzelsin , çok sempatiksin , ilk gördüğüm andan beri aynı şeyi düşünüyorum dedi. Hani bazen kilo aldım filan diyorsun ya bence her halinle çok güzelsin dedi. Teşekkür ederim dedim. Seninle yüz yüze bir şey konuşmam lazım benim sana itiraf edeceğim şeyler var dedi. Ben duygusal boşluktasın , duymak istemiyorum dedim. Ne ilgisi var ben seni ilk gördüğüm günden beri böyleyim , sen beni hiç anlamamışsın filan demişti. Ama ben itirafını duymak istemiyorum kapatabilir miyim teli diyerek dinlemedim. Normalde gidişat aşk itirafı gibi ama adam çapkın olunca senle beraber olmak istiyorum gibi bir şey de söyleyebilir gibi geldi bana. Ne diyorsun sence ne diyecekti bu bana
Kurduğu cumlelere bakılırsa pek cinsel birliktelik teklif edecek gibi yaklasmamis, daha çok duygusal bir ilişkiye başlamak istemiş gibi geldi
Seviyorum diye bahane edip cinsel yaklaşmaz mı yani böyle video atan adam? Ben mi çok kasıntıyım acaba?
İlişkinizin detaylarını, onun kişiliğini, senin nasıl biri olduğunu, geçmişte yaşadıklarını vs bilmeden, doğrudan bir şey demek daha doğrusu kesin bir şey söylemek doğru olmaz. Evet gönderdiği video sacma sapan ve bariz cinsel sohbet içeriğe yatkın, ama sana anlattıkları, iltifatları, konuşmak istemesi yüz yüze, yani her iki durumda olabilir, buna oni tanıyan biri olarak sen karar verebilirsin ancak
Bilmiyorum bana yüz yüze ben seni seviyorum, istiyorum , sende beni seviyorsun istiyorsun, gel bunu doyasıya yaşayalım, bana gidelim diyecek gibi geliyor. Ve yan yana romantik de olunca telefondaki gibi ona saydırıp kaçamam diye yüz yüze istiyor bence
Dedikleri ne derece doğru peki, yani sende seviyor ve istiyormusun onu?
Bir dr bir kere buluşacaktım , bana nolur gel belki birşeylerin başlangıcı olur bugün , seni yanlız baş başa kalacağımız tenha bir yere davet etmiyorum ki, kalabalığa çağırıyorum dedi. Bilmiyorum niye bu kadar korkuyorum. Ha bir kere de bana şey dedi, o popoma iltifat edip benim kıyameti koparttığımds, o bana yükseliyormuş konuşurken , bende değişme olmuyormuş, ondan sıkıntıya giriyoruz dedi.
Çok karmaşık anlatıyorsun, tk et daha net konuşalım
Sevmek başka şey , çapkın olduğunu bildiğin bir adama meze olmak başka şey
Atmak istemiyorum
Sen bilirsin, burdan da karma karışık oldu artık
Olsun boş ver ;)
Cevap verecek bir şey bulamamış
Uzatıp saçma bir yere gitmesin diye olabilir mi
Olabilir
Biz esprileşirken bu kader olarak dedi. Sonra bununla ilgili bir video var, atsam mı sana emin değilim diyip bir video attı.
https://youtu.be/HgdIYA3OOH8?si=jO0_uv7IBUBuTIpX
Bende videodaki adama baya saydırdım işte, bu kadar rahat birileri ile olmak aptallık, hem günah hem ayıp hem hastalık, hem de en önemlisi beraber olduğumuz insanların enerjisel olarak tramvalarını yaşadıkları olumsuz olayları kendimize çekiyormuşuz, çok kişi ile beraber olmak, sanıldığı gibi iyi bir şey değil filan diye. Buna sadece adamın cahilliğini canım göstermek istedim demiş. Bende sana bu konu ile ilgili fikirlerimi yeri gelmişken söyleyim dedim. Sonra o enerji ile alakalı olan videoyu gönderdim. Ve sadece beğenip geçmiş mesajları
Ne saçma
Benim açıklamalarım mı
Evet
Neden saçma peki? Hayat görüşümü saçma bulmuşsunuzdur belki de
Asla öyle dusunme
Ne peki saçma olan
Video atması
Evet attığı videonun alakasına tüküreyim
Ondan dedim
Daha önce bana sevdiğini söylemişti aslında. Ben arkadaşça diye yordum, arkadaşlar sever bir birini dedim. İki de bir laf arasında seviyorum diyordu. Sonra bir gün ses kaydı atmış seviyorum diye. Bir gün de aradı. Seviyorum seni dedi. Ben bir duraksadım. Benim sana itiraf etmem gereken bir şey var ama bana sınır çiziyorsun, rahat konuşamıyorum dedi. Bence sen çok güzelsin , çok sempatiksin , ilk gördüğüm andan beri aynı şeyi düşünüyorum dedi. Hani bazen kilo aldım filan diyorsun ya bence her halinle çok güzelsin dedi. Teşekkür ederim dedim. Seninle yüz yüze bir şey konuşmam lazım benim sana itiraf edeceğim şeyler var dedi. Ben duygusal boşluktasın , duymak istemiyorum dedim. Ne ilgisi var ben seni ilk gördüğüm günden beri böyleyim , sen beni hiç anlamamışsın filan demişti. Ama ben itirafını duymak istemiyorum kapatabilir miyim teli diyerek dinlemedim. Normalde gidişat aşk itirafı gibi ama adam çapkın olunca senle beraber olmak istiyorum gibi bir şey de söyleyebilir gibi geldi bana. Ne diyorsun sence ne diyecekti bu bana
Seni seviyorum deyip yararlanmak isteyebilir
Seven insan sevdiği kadına bu videoyu göndermez bence, sonuçta ortada ilişki yok
Aynen öyle
Sizce ben mi fazla kasıntıyım
Hyr öyle değil
Haklıyım o zaman
Tabiki haklısın
Konuşma gereği duymamış
Yani bu bir daha bana mesaj atmayacağı anlamına mı geliyor?
Ufaklık aç kalınca yazar herhalde
Biz esprileşirken bu kader olarak dedi. Sonra bununla ilgili bir video var, atsam mı sana emin değilim diyip bir video attı.
https://youtu.be/HgdIYA3OOH8?si=jO0_uv7IBUBuTIpX
ne alaka be :D
Bende videodaki adama baya saydırdım işte, bu kadar rahat birileri ile olmak aptallık, hem günah hem ayıp hem hastalık, hem de en önemlisi beraber olduğumuz insanların enerjisel olarak tramvalarını yaşadıkları olumsuz olayları kendimize çekiyormuşuz, çok kişi ile beraber olmak, sanıldığı gibi iyi bir şey değil filan diye. Buna sadece adamın cahilliğini canım göstermek istedim demiş. Bende sana bu konu ile ilgili fikirlerimi yeri gelmişken söyleyim dedim. Sonra o enerji ile alakalı olan videoyu gönderdim. Ve sadece beğenip geçmiş mesajları
Yaşayamayacağını anladığı için
Sizin dediğiniz gibiyse artık bir daha bana asla mesaj atmayacak mı bu adam! Yoksa arada yine yoklama çeker mi
Yoklama çeker
Anladım teşekkür ederim
Rica ederim
Daha önce bana sevdiğini söylemişti aslında. Ben arkadaşça diye yordum, arkadaşlar sever bir birini dedim. İki de bir laf arasında seviyorum diyordu. Sonra bir gün ses kaydı atmış seviyorum diye. Bir gün de aradı. Seviyorum seni dedi. Ben bir duraksadım. Benim sana itiraf etmem gereken bir şey var ama bana sınır çiziyorsun, rahat konuşamıyorum dedi. Bence sen çok güzelsin , çok sempatiksin , ilk gördüğüm andan beri aynı şeyi düşünüyorum dedi. Hani bazen kilo aldım filan diyorsun ya bence her halinle çok güzelsin dedi. Teşekkür ederim dedim. Seninle yüz yüze bir şey konuşmam lazım benim sana itiraf edeceğim şeyler var dedi. Ben duygusal boşluktasın , duymak istemiyorum dedim. Ne ilgisi var ben seni ilk gördüğüm günden beri böyleyim , sen beni hiç anlamamışsın filan demişti. Ama ben itirafını duymak istemiyorum kapatabilir miyim teli diyerek dinlemedim. Normalde gidişat aşk itirafı gibi ama adam çapkın olunca senle beraber olmak istiyorum gibi bir şey de söyleyebilir gibi geldi bana. Ne diyorsun sence ne diyecekti bu bana
Okumamistir bile
O kadar mı diyorsun
Biz esprileşirken bu kader olarak dedi. Sonra bununla ilgili bir video var, atsam mı sana emin değilim diyip bir video attı.
Bende videodaki adama baya saydırdım işte, bu kadar rahat birileri ile olmak aptallık, hem günah hem ayıp hem hastalık, hem de en önemlisi beraber olduğumuz insanların enerjisel olarak tramvalarını yaşadıkları olumsuz olayları kendimize çekiyormuşuz, çok kişi ile beraber olmak, sanıldığı gibi iyi bir şey değil filan diye. Buna sadece adamın cahilliğini canım göstermek istedim demiş. Bende sana bu konu ile ilgili fikirlerimi yeri gelmişken söyleyim dedim. Sonra o enerji ile alakalı olan videoyu gönderdim. Ve sadece beğenip geçmiş mesajları
Video https://youtu.be/HgdIYA3OOH8?si=jO0_uv7IBUBuTIpX
havada kalınca daha uğraşmak istememiştir seninle
Biz esprileşirken bu kader olarak dedi. Sonra bununla ilgili bir video var, atsam mı sana emin değilim diyip bir video attı.
https://youtu.be/HgdIYA3OOH8?si=jO0_uv7IBUBuTIpX
Bende videodaki adama baya saydırdım işte, bu kadar rahat birileri ile olmak aptallık, hem günah hem ayıp hem hastalık, hem de en önemlisi beraber olduğumuz insanların enerjisel olarak tramvalarını yaşadıkları olumsuz olayları kendimize çekiyormuşuz, çok kişi ile beraber olmak, sanıldığı gibi iyi bir şey değil filan diye. Buna sadece adamın cahilliğini canım göstermek istedim demiş. Bende sana bu konu ile ilgili fikirlerimi yeri gelmişken söyleyim dedim. Sonra o enerji ile alakalı olan videoyu gönderdim. Ve sadece beğenip geçmiş mesajları
Beklentisi olmamış
O yüzden konuşma gereği bile duymamış gibi mi
Evet hayırsız işte
Daha önce bana sevdiğini söylemişti aslında. Ben arkadaşça diye yordum, arkadaşlar sever bir birini dedim. İki de bir laf arasında seviyorum diyordu. Sonra bir gün ses kaydı atmış seviyorum diye. Bir gün de aradı. Seviyorum seni dedi. Ben bir duraksadım. Benim sana itiraf etmem gereken bir şey var ama bana sınır çiziyorsun, rahat konuşamıyorum dedi. Bence sen çok güzelsin , çok sempatiksin , ilk gördüğüm andan beri aynı şeyi düşünüyorum dedi. Hani bazen kilo aldım filan diyorsun ya bence her halinle çok güzelsin dedi. Teşekkür ederim dedim. Seninle yüz yüze bir şey konuşmam lazım benim sana itiraf edeceğim şeyler var dedi. Ben duygusal boşluktasın , duymak istemiyorum dedim. Ne ilgisi var ben seni ilk gördüğüm günden beri böyleyim , sen beni hiç anlamamışsın filan demişti. Ama ben itirafını duymak istemiyorum kapatabilir miyim teli diyerek dinlemedim. Normalde gidişat aşk itirafı gibi ama adam çapkın olunca senle beraber olmak istiyorum gibi bir şey de söyleyebilir gibi geldi bana. Ne diyorsun sence ne diyecekti bu bana
Nerden bileyim artık konuşmadıktan sonra merak etmenin bi anlamı yokk
Israrla kahve içmeye davet ediyor ama yine diyor demem gereken bir şey var diye , telde demem diyor, yüz yüze olmamız şart diyor
Beklentisi olmamış
Ondan uzatmak istemedi desene
Biz esprileşirken bu kader olarak dedi. Sonra bununla ilgili bir video var, atsam mı sana emin değilim diyip bir video attı.
Bende videodaki adama baya saydırdım işte, bu kadar rahat birileri ile olmak aptallık, hem günah hem ayıp hem hastalık, hem de en önemlisi beraber olduğumuz insanların enerjisel olarak tramvalarını yaşadıkları olumsuz olayları kendimize çekiyormuşuz, çok kişi ile beraber olmak, sanıldığı gibi iyi bir şey değil filan diye. Buna sadece adamın cahilliğini canım göstermek istedim demiş. Bende sana bu konu ile ilgili fikirlerimi yeri gelmişken söyleyim dedim. Sonra o enerji ile alakalı olan videoyu gönderdim. Ve sadece beğenip geçmiş mesajları
Video
https://youtu.be/HgdIYA3OOH8?si=jO0_uv7IBUBuTIpX
Senden ekmek çıkmayacağını anlamış o yüzden tepkisiz kalmış
Bu videoyu o mu attı?
Cümle yazacak kadar bile vakit ayırmıyor yani it, tek derdi başka o zaman bunun
Başka derdi yok onun iyi ki yazmamış
Evet
Videoyu o attı, hayırlısı amin kader olarak filan diye takılıyorduk, sonra içinde kader olarak diye geçen komik bir video var dedi, atsam mı sana dedi; bende çok ayıp değilse at , dozu ayarlarsın heralde sen dedim bunu atmış
Bir de böyle sohbetler arkadaşlığımızın seviyesini aşağı çekiyor, dozu ayarlayamamışsın dedim, sadece beğenip geçmiş hepsinş
Sen hepten adamı linç etmişsin beklentisi olmayınca tepkisiz kalmış
Haketmemiş mi 😄
Acemi essek çok hemde😅
Haketti boş ver , iki de bir seviyorum diyor, acil buluşmamız lazım sana itiraf etmem gereken şeyler var diyor. İnanır mıyım ya şu videoları atan adama?
İtiraf ettiği şey ne?
Ettirmedim ki duymak istemiyorum dedim
Seni gözüne kestirmiş acemi essek
Sende ters tepince her şey alt üst olmuş 😅
Seni seviyorum önce, arkadaşlar birbirini sever normal dedim geçiştirdim. Bir kaç kere daha dedi mesajda. Sonra ses kaydı atmış. Bir gün aradı dedi. Seni seviyorum , çok güzelsin bence, çok sevimlisin, bazen kilo aldım diyorsun ama o kadar güzelsin ki, ilk gördüğüm andan beri aynı şeyi düşünüyorum dedi. Sana itiraf etmem gereken bir şey var benim dedi. Bende duymak istemiyorum duygusal boşluktasın , ondan sana öyle geliyor dedim
Sence bunun devamı senle beraber olmak istiyorum gibi cinsel içerikli bir şey mi? Yoksa aşk itirafı mı?
Aşk itirafı da olabilir
Gidişattan öyle anladın demi sende? Hala diyor bir kahve içelim, senle saatlerce sıkılmadan sohbet edebilirim her konuda, hem sana yüz yüze söylemem gereken bir şey var benim diyip duruyor. Telefonda da söyleyebilirsin diyorum hayır yüz yüze olmak zorundayız diyor
Şans ver bakalım ne diyecek
Beraber olmak istiyorum derse, nasıl tepki vercem ben buna ya. İstemesen gelmezdin buraya kadar derse
Öyle bir talepte bulunamaz o kadar da essek değildir
Konuyu oraya getirmez mi diyorsunuz
Bilemiyorum
Yok canım o kadar essek değildir bence
Gerçekten seven adam böyle video atar mı sizce? Nen çok rahat biriyim diyor sürekli
Sen onda nasıl bir izlenim bıraktın ki?
Yani rahat biride olabilir ama bu tarz video atılmaz yinede
Daha önce bu bir kere benim popoma iltifat etti diye ben kıyameti koparttım, kaç ay küs kaldık. Bilmiyorum ki ben her zaman sınırına dikkat et, yoksa arkadaş bile kalamayız derim hep. Ona rağmen benden öyle bir izlenim almış olabilir mi
Adam direk cinsellik odaklı o zaman popona iltifat ediyorsa
Çok özür diledi sonrasında , bir sürü ses kaydı atmış, yalvardı resmen ama uzun süre barışmadım. Ya o olayı unutabilirdim ama tutup üstüne bu videoyu atınca derdi cinsellik diye algılıyorum bende. O yüzden buluşmaya filan gitmek istemiyor canım
Zevzek biri olmalı ders almıyor
Bu ara yine seviyorum, senle saatlerce sıkılmadan herşeyden konuşabilirim sadece bir kahve içmek istiyorum, sana anlatacaklarım var diyip duruyor. Ne anlatacak ki bu bana? Sanki sende beni istiyorsun hadi bana gidelim diyecek gibi geliyor
Çok farklı bir anlatmaz seninle buluşmak için öyle söylüyor
Demi anlatacağı filan bir şey yok, manipüle edip buluşmak için dediğini düşündüm ben de
Görüşmek istemediğini söyledin mi ona?
Gitmedim işte o ayarladığımıza. Ondan sonra o bir kere daha teklif etti. Geçiştirdim ama gelcem gelmicem bir şey demedim. Be diyeceksen telde de dedim
Onun derdi seni buluşmaya ikna etmek ya da kötü niyeti var
Bilmiyorum ama amaç neyse bile derdi merak edip buluşayım diye uğraşıyor
Onun derdi belli
Valla milletin fantezisine malzeme olacak değilim şu yaşımda
O zaman hiç konuşma engelle her yerden
Konuşmuyorum ama dursun kenarda engellersem zarar verebilir bana dedikodumu yaparak, eski iş arkadaşım, ortak tanıdık çok
Evet haklısın dursun kenarda
Kenarda durmak olarak değil ama hırs yapıp zarar vermemesi için
Onun attığı videoları yazışmalar kalsın silme
Hepsini sildim bile
Bir ara ona da hepsini sildirdim, ekran görüntüsü attırdım , ama son mesajlar duruyordur kesin
Sen silmeyecektin sana karşı kullanırsa sende kullanacaktin
Aman kasamam o kadar , ne açık saçık bir yazışmam, ne açık saçık bir fotom, ne uygunsuz bir lafım var, kendisi bilir
Neyse burada çok uzun yorum yaptık
O zaman kendinize iyi bakın
İstersen yazabilirsin benim açık
Hayır sağolun
🙏🙏🙏