Eşim 1 yıldır benimle birlikte olmuyor, bu konuyu nasıl açabilirim?

Ben 38 eşim 37 yaşında 17 yıllık evliyiz eşim benimle 1 yıldır birlikte olmuyor bi kaç kez ona söyledim çocukları falan bahane etti üstüne gitmedim tekrar konuyu açmam doğru olur mu?
Eşim 1 yıldır benimle birlikte olmuyor, bu konuyu nasıl açabilirim?
Cevapla