Eşim benimle oral ve ön sevişme yaşamıyor. Beni sadece sevdiğini fakat arzulamadığını söyledim, haksız mıyım?

Ve hep kavga ediyoruz zaten hiçbir konuda mutlu etmiyor beni diye ayrıldım şimdi barıştık hep sevişip öpüyor heryerimi orlal yapıyor ama ben soyeldikten sonra yapması çok sahte geliyor bana yapmacık bu şekilde de yine zevk almıyorum çünkü ben kırıldığım ve ayrıldığım için artık yapıyor kendisi istediği için değil eminim

Eşim benimle oral ve ön sevişme yaşamıyor. Beni sadece sevdiğini fakat arzulamadığını söyledim, haksız mıyım?
Cevapla