Biriyle sürekli gözgöze geliyordum onu yıllardır tanıyor gibi hissettim o kişiyle sevgiliyim şu an dokununca müthiş bir huzur güven mutluluk kendime dokunuyor hissi şehvet uyanıyor bende bu dünyadan gidiyorum resmen ve hayatımda hiç orgazm olmamıştım onunla beraber olunca kendimden geçtim nefesim kesildi orgazm da oldum.
Bu ten uyumu mudur karşı tarafta bu kadar yoğun hisseleri hissedermi? Yaşayanınız var mı deneyimleriniz nelerdir
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ten uyumu değil. Gercekten sevmissin, digerleriyle muhtemelen mantıksal olarak birlikteydin, duygu yoktu. Ilgileniyordu, iyi birisiydi, zengindi, akıllıydı vs. Sebeplerden birlikteydin.
O da benzer şeyleri hissediyorsa ten uyumudur tabi. Ten uyumu inanılmaz bir şey gerçekten.
Yaşayana kadar inanmazdım bunun var olduğuna😆
Sonuna kadar haklısın
Ten men umrumda değil olsun yeter
evet tam da bu