Cinsellik yaşamak bana çok ayıp ve pis gibi geliyor, sorunlu muyum?

Yasim 20 ve yurt disinda yasiyorum burada 13 14 yasinda kizlar ilklerini yasiyorlar bekaret sorunu turkiyedeki gibi. Yok zaten erkeklerin cok oldugu ortamlara da girip cikiyorum ama bana pis ve ayip gibi geliyor sanki cinsellik
Cinsellik yaşamak bana çok ayıp ve pis gibi geliyor, sorunlu muyum?
Cevapla