Sizce biseksüel olduğunu gizlemek için beni kandırıyor mu?

Bi insanın biseksüel olduğunu anlamak en zor durum oldugu için ona Bunu sordum ve tabiki kabul etmedi mesajlarını yakalamıştım vss vsss… Bunu onla paylaşarak sanki çok kötü bisey yaptığımı farkettim çok kavga çok tartışma hakaretler vs duyuyordum sonrasında hep gönlümü aldığı İçin bu duruma da alıştım.. fakat onu tartışmalardan dolayı artık çok sevemediğimi de farkettiğim için hersey daha da zorlastı :( ama cooook alıştım ve beni sahiplenmesi hoşuma gidiyo yani onun beni sevmesi çok hoşuma gidiyo ondan ayrılmak dünyanın en zor seçimi gibi geliyor aklımı kaybettim sanırım düşünemiyorum düşündüğüm zaman bile hersey iki katı ağır ne yapmam gerektiğini bilemiyorum acaba bana bu kadar ilgili olma sebebi kendini gizlemek , evlendi dedirtmek ve beni kandırmak mı lütfen fikirlerinizi yazın…

• ona bunu çok saygılı bi şekilde sorduğumda bana söyleseydi belki biliyor şekilde kabul edebilir ve onu cok sevebilirdim homofobik değilim tam tersi oldugu için kendimi hep aptal gibi hissettim ve en acınası durum beni gerçekten seviyo gibi davranıyo ve aşırı homofobik gibi davranıyo aklım karışık umarım anlatabilmişimdir

Sizce biseksüel olduğunu gizlemek için beni kandırıyor mu?
Cevapla