Bazen isteğim çok yüksek oluyor bazen hiç olmuyor. Bu durum normal mi?

Bazen isteğim çok yüksek oluyor bazen hiç olmuyor. Yüksek olduğum zamanlarda birileriyle konuşmayı seviyorum. Ama ertesi gün istek olmayınca o kişiye cevap bile veresim gelmiyor konu o olmasa bile. Onlara haksızlık ediyormuşum gibi geliyor 😶
Bazen isteğim çok yüksek oluyor bazen hiç olmuyor. Bu durum normal mi?
Cevapla