Erkekler rahat rahat cinsellik yaşıyor, kızların böyle bir hakkı yok mu?

Ya erkekler zaten yaşıyor ama kızlar niye yaşasa bile gizlemek zorunda? Erkekler rahat rahat konuşabiliyor her şeyi? Mesela niye aşkım ilkim sensin diye bi muhabbet var bunun esprisi bile dönüyor? Kız niye gizlemek zorunda? Yaşadım yattım seviştim diye biz niye konuşamıyoruz rahatça? Buna ihtiyaç duymak çok kötü değil mi?
Erkekler rahat rahat cinsellik yaşıyor, kızların böyle bir hakkı yok mu?
Cevapla