
Seviştikten sonra ne yaptık biz ya diyen partnere tepkin ne olurdu? :D :P

#smell

Seviştikten sonra ne yaptık biz ya diyen partnere tepkin ne olurdu? :D :P

#smell
Yatak partnerin ertesi sabahına bunu diyorsa eğer ya kötü ve acılı cinsel ilişki deneyimi yaşamış olabilir ya da zorla olmuş olabilir. O yüzden ertesi sabahına uyanınca pişman olup biz ne yaptık demiş olabilir.
Cevap
42Cevap
Gel bak göstereyim ne yaptık derim ahahah :D
Seks yaptık derim ne diyeceğim başka zaten eşim dışında kimseyle yapmayacağıma göre eşim de bana böyle bir şey demez..
Bu soruyu sorma kapasitesi olan bir adamla bir şey yapmam diye düşünüyorum.
Her halde böyle saçma bir cümle duysam bir daha yapmayacağımız şeyi yaptık derdim.
Tekrarını yapmamak olurdu😄Ne olacak başka. Olan olmuş artık 😅
Atomlar parçaladık, bakteriler bölüştük, biraz da endorfin salgıladık.
Ne yaptığını bilmediğin işe kalkışmayacan
Pişman olacağını veya pişman olmayacağını düşünüp pişman olacağın işe girmeyecen
Şu ana kadar böyle birine denk gelmedim, ama büyük ihtimalle ben de laf sokardım durumu eşitlemek için. 😂
Senin için uzun benim için kısa bir yola çıktık derim 😂😂
İstersen ne yaptığımızı tekrar gösterebilirim derim
Bir daha yapmayacağımiz bişey yaptık der kapatırım konuyu
Bunu hakaret olarak sayarım hayırdır yani başlamasaydı oda
Pişmanlık ifadesiyse bu cümle, ne desen boş karşılığında
Bunu diyecek birisiyle ilişki yaşayacağımı düşünmüyorum.
Benden uzak Allah'a yakin ol derim yok artık daha neler
Ne yapacağız güzel oyun oynadık derim 😂🤷♂️
Anlamadıysan gel bir daha yapalım iyice konu pekişsin derim herhalde :D
Sen bişey yapmadın zaten diyip kapıyı göstermek olabilir.
Bir kere birisi söyledi bunu. Bilmiyorum ama iğrençti dedim
Neden ki
Kalkar bir sigara içer
Beynimi... derim
Çünkü hiç bir ilişkimde boş konuşan birine denk gelmedim😊
Ben en yakın arkadaşım ile yatmıştım ve benim sevgilim vardı sabah bana sordu bu soruyu bende sıktın beni demiştim
İkisiyle mi yaptın
Yok tekş
Kimle
Arkadaşım
Ön mü arka mı ikisi mi
Ayça sen misin 😅
O kim lan
Noluyo
Yorumunu birine benzettim de ondan böyle dedim
Skne sağlık beline kuvvet; çok güzel yaptın.
Beni darmadağın ettin derdim
@asmira16 sen bunu birisine söyle ben eşeğim
Bu soruyu sorma ihtimali olanın benle işi ne!
Gerek yok böyle saçmalıklara
😀
Bu soruyu sorduysa eğer kötü bir deneyim yaşamış demek oluyor bu🔫
Elinin körünü yaptık derdim ne diyeceğim..
İyi... yedik derim sndnsjd
Yapmasa mıydık derim😂
Demin kollarımda öyle demiyordun ama.
Dedim.
İçinden geçtim sende eşlik ettin derim
Beş taş oynadık derim:)
5 posta anlamasın sonra 😂
Bir oğlun olacak 😂
seks diye cevap veririm
Oda neydi diyenler 😁
Tepkim olmaz, konuşuruz
Çocuk yoksa nope derdim
Hatırlamıyorum ne yapmışız 😅
Iyi tamam derim sjshhshs
Ben buraya iyi b*k ye dik yazmıştım ama burada niye böyle yazıldı anlamadım sjsjsjsh
@Olugide aynen ya😂😂
@Olugide ben elinin körüyüz derdim o anlardı sjsjshhshis
@Olugide neyse dalgınlığımıza gelmiştir belki yani olamaz mi o da var 😂😂
@Olugide ben hiç sevmem sonra pişman olunca da b*ku yemiş oluyirk
@Olugide daha TDK bunu listesine almadı 😂
😂bidaha uygulamalı yapalım anlarsın derim
Sus devam et derim😁
bişey demem
çok iyi yaptık bidaha yapalım :D
Seviştik canım derdim
Hadi güle güle... birdaha gelme derim
seks yaptık derim
Az bile yaptık mına q... m
s*k*şt*k canım benim.
seks denir
Evcilik oynadık korkma
Giyin ve çık git !
Sopalık olur
Spor yaptık ter attık derim
Sabah sporu mu 😂
@Sohbetcinizz47 aynen öyle :D
Kaç yaşındasın ki
Erkek demez
Cevap vermem herhalde
Ne güzel bir daha o zaman anlayana kadar devam
Diyen yok
İyi yaptık derdim
İnsanlık hali
Olan oldu
Sence?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?