Nişanlım "ben prezervatif asla kullanmam, sen kendin korunursun" dedi. Nişanı atayım mı?

Zevk alamıyormus öyle. Bana hap veya spiral taktir beni ilgilendirmez, asla takmam dedi. Bende o tarz şeyler kullanmak istemiyorum. Prezervatif en doğru yöntem bence. Doğum kontrol hapları her zaman etkili olmuyor. Ben yapar geçerim gerisi sana kalmış swn korun dedi. Bu tavrı hiç hoşuma gitmedi o an sorguladim hayatimdaki kişiyi. Şu an evlenmek istemiyorum. İlerde çok sorunla karsilasacak gibiyiz. Nisanimi atmam doğru olur mu sizce?

Nişanlım "ben prezervatif asla kullanmam, sen kendin korunursun" dedi. Nişanı atayım mı?
Cevapla