Nişanlım "evlenince peşinen söylüyorum asla oral yapmam" dedi nişanı atmayı düşünüyorum siz olsanız ne yapardınız?

Nişanlım "evlenince peşinen söylüyorum asla oral yapmam" dedi nişanı atmayı düşünüyorum siz olsanız ne yapardınız?

Nişanlım evlenince peşinen söylüyorum asla oral yapmam dedi nişanı atmayı düşünüyorum siz olsanız ne yapardınız?
Güncellemeler
+1 yıl
yapmaaam diyor yine telefonda konuştuk manyak mıdır nedir
Nişanlım "evlenince peşinen söylüyorum asla oral yapmam" dedi nişanı atmayı düşünüyorum siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla