Düzenli bir gönül bağı yanı sıra çok düzenli cnsl yaşamımız vardı şimdi artık sevgili değiliz ama onsuz da tatmin olamıyorum Aklımda bir başkası yok Doyurucu bir ilişkiydi zaten
Ben şimdi ne yapacağım kendime bile dokunmak istemiyorum ne zaman, nasıl geçer bu his?
Terk edildim, o olmadan cinsel tatmin sağlayamıyorum ne zaman düzelirim?
Kaliteli bir ilişki her zaman denk gelmiyor Değmeyen insanlarla bir yaşamak karakterime uygun birini bulabilmek için başkaları ile olur mu olmaz mı diye denemek çok yorucu hem de gönül yorgunluğu oluyor
En İyi Cevaplar