Kizda onu istiyor oda kizi ama kiz ciddi iliski insani o kiside prk oyle drgil ve kizin hayatina kimse girmemiş bu kisiyle 1 yil tanisiksiniz kiz sizi arzuluyor ve ilklerimi sende yasamak isterdim diyiyor ama siz 1 yil icinde ne bulusuyorsunuz ne yaklasiyorsunuz sadece arada bir o konuya girmek istiyorsunuz kız kısa kesiyor ama isteseniz yakinlasabilirsiniz bunu neden yapmaz bir erkek yetersizmi hissediyordur tecrubesizmidir kiz guzel erkek yakisikli dis gorunustede problem yoksa sorun nedir? Kizla sevgili olmak istiyorsunuz ama olmuyorsunuz yaslar 26
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Cinsel Yaşam konusunda 417 cevap paylaştı.
+1 yılCinsel yakınlık veya fiziksel temas, ilişkilerde farklı hızlarda ve farklı şekillerde gelişebilir. İnsanların bu konudaki tercihleri ve rahatlık seviyeleri değişebilir. Her iki taraf da bu konuda rahat hissetmelidir. Bu nedenle, bir erkek veya bir kız bir ilişkide cinsel yakınlık veya fiziksel temas konusunda tereddüt edebilir.
Bu tereddütlerin birçok nedeni olabilir. İşte bazı olası sebepler:
1. **Tecrübe:** Bazı insanlar cinsel ilişki konusunda deneyimsizdir ve bu durumda olan biri rahatsız hissedebilir.
2. **Değerler ve İnançlar:** Kişinin dini veya ahlaki inançları, cinsel ilişki konusundaki tercihlerini etkileyebilir.
3. **Korkular ve Endişeler:** Cinsel yakınlık bazı insanlarda kaygı ve endişelere yol açabilir. Gebelik veya cinsel yolla bulaşan hastalıklar gibi endişeler, bu konuda tereddüt yaratabilir.
4. **Kişisel Hız:** Herkesin bir ilişkideki fiziksel yakınlığı farklı bir hızda istemesi normaldir. Bir kişi daha yavaş hareket etmek isteyebilirken diğer kişi daha hızlı gitmek isteyebilir.
5. **İletişim Eksikliği:** İletişim eksikliği, bu tür konularda açık ve dürüst konuşma fırsatını engelleyebilir. İlişkinizde açık iletişim kurmanız önemlidir.
Bu tür durumlar, çiftler arasında iletişim kurarak çözülebilir. Önemli olan, her iki tarafın da rahat hissetmesi ve birlikte karar vermesidir. İlişkilerde sabır ve anlayış önemlidir. Eğer ilişkinizin bir sonraki adımını atmaya hazırsanız, açıkça iletişim kurmak ve karşılıklı olarak rahat olmanız önemlidir. Ayrıca, bu tür hassas konuları tartışırken partnerinizin duygularını ve sınırlarını saygılı bir şekilde ele almak önemlidir.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Cinsel Yaşam konusunda 1,3b cevap paylaştı. Senin kadar ciddi bakmıyor bu ilişkiye hazırım diyorsun birseyler yaşamaya fakat evlilik istiyorsun bence o aynı fikirde değil. Şart koymazsan kendini rahat hissederse ancak sana yakınlasır ama niyeti senin gibi evlilik filan değil bu bariz.
012 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama peki neden 1yil konusuyor benimle
Soran+1 yılZaten engelledim artik
Soran+1 yılGuzelsin diyip duruyor samimiyetsiz
Soran+1 yılBende oyle dusunuyordum yani hemen evlilik konusu olur mu diye ama 1 sene once tanismistik bana acildi arkadaslarimda dedi basindan soyle ciddiyetsiz iliskide yer almak istemediginiki takılmak icin gelmisse gitsin diye bende dediklerini yapmistim
Soran+1 yılZaten son konuşmamiz boyle oldu ve engelledim dahada olmam istesede olmam sadecw merak ettigim seyler vardi o kadar
Soran+1 yıl[8/10 22:29] Cem: Yok ne alaka
[8/10 22:31] ✨: Bende baya kafa yoruyordum acaba neden diye sorgulatiyordun surekli bir seyleri bana sonra bende de artik heves kalmayinca mesgul oldugumdan degilde artik hevesim kalmadi. o gunde sana cevap vermek ya da birseyleri anlatmaya calismak cok icimden gelmedigi icjn cok konusmak istemedim
[8/10 22:32] ✨: Denge bozuklugu var onu banada yansittin
[8/10 22:34] ✨: İste artik zamanla soğudum bu tarz davranislarindan
[8/10 22:35] ✨: Bulusmak istemiyorsun ama gormek istiyorsun garip.
[8/10 22:36] ✨: Iste cok düşündüm benim sana bu denli ilgimide düşündüm buda garip
[8/10 22:38] ✨: Kendi kendime fazla gelin guvey oldum sende hakliydin kafamda da kurup kurup durdum yoldan gecen herhangi bir kizim hala ben fazla anlam yukledim
[8/10 22:41] ✨: Bende biraz duygusal boslukta oldugum icin sana tutunmak istedim bazi seyleri yanlis gordum anladim
[8/10 23:06] Cem: Sen çok güzelsin
[8/10 23:06] Cem: Vs sevgilim olmanı isterim
[8/10 23:17] ✨: Daha once neden istemedin
[8/10 23:17] ✨: Hem guzellik gecici bize ödünç verilen bir sey bunun icinmi istiyorsun
[9/10 06:31] Cem: Yani çünkü farklısın
[9/10 07:38] ✨: Ben tecrubesizim yani bilmiyorum sevgililik nasıl olur felan yani kaçinci yuzyildan kaldin diyebilirsin belki ama oyle bilmiyorum nasıl olunuyor, davranilir
[9/10 07:39] ✨: Beni soğuk bulabilirsin biraz
[9/10 07:39] ✨: Yani sana sıcak olurum tabide
[9/10 07:39] Cem: Hımm sen ne zaman çıkıyorsun evden
[9/10 07:40] ✨: Kiyafetlerimi utuleyip giyinip cikarim
[9/10 07:49] ✨: Sen bizim buralardamisin
[9/10 08:30] ✨: Ben cikiyorum simdi
[9/10 10:06] Cem: Oo geç çıktın sen
[9/10 10:40] ✨: Evet oyle oldu biraz bir baktim saat 08:30 olmuş bende şansimi yine deniyim dedim 🙂
[9/10 11:15] Cem: Hımm iyi bakalım
[9/10 11:15] Cem: 😊
[9/10 11:37] ✨: Öyle. Ben senin sevgilin mi oldum dün 😊
[9/10 11:40] Cem: Yok yeni olsan güzel olurdu dedim
Soran+1 yıl[9/10 11:40] ✨: Yeni?
[9/10 11:42] ✨: Yok ya ben anliyorum seni sen benimle baya iyi dalgani geciyorsun gectinde. Saf gibi inaniyorum bende ne anlatip neden yordum kendimi bilmiyorum. Ama benjm sana bir kotulugum olmamisti neden benimle alay ettin ki
[9/10 11:45] ✨: Dusundugum gibi biri değilmişsin. Kötü biriymişsin. Tecrube oldu bana. Elbet iyi insana denk gelirim
Soran+1 yılInsana denk gelirim dedim engelledim
Soran+1 yılHaklisiniz galiba sadece en ufak cabası bile kafmi karıştırıyor
+1 yılYapmak istemiyordur bu kadar basit. Dindar olabilir, cinsellik yaşamak için evlenmeyi bekliyor olabilir veya sadede istemiyor olabilir. Yanaşmayan erkeğe de erkek değildir muamelesi yapmasanız mı artık ya. Çeşit çeşit insan var. Bunca kişiyi genelleyemeyiz değil mi?
01 Yorumla
Soran+1 yılHayir aksine zaten keske o nedenlerden istemese bende istemiyorum evlenmeyi bekliyorum cinsellik yasamak icin dogru zamani ama bu kişi evlilik felan dusunmuyor zaten
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
7
Cevap
14Cevap
+1 yılEvlenmeye hazır değildir belki ve kız da ilk kez yapacağı için evlilik isteyebilir.
Ya da bakire bir kıza evlilik öncesi o anlamda yaklaşmak istemeyen birisidir (dini sebepten ya da ayrılırsak kız pişman olabilir diye.)10 Yorumla
+1 yılSen ciddi düşünüyorsun ama o.. düşünmüyor.. sen daha önce bir cinsel ilişki yaşamış olsaydın.. emin ol ki seninle yatardı.. bu çok ama çok net..
19 Yorumla
Soran+1 yılPeki neden 1 yil konusuyor ki benimle
Soran+1 yılYeni öğrenmedi en basinda biliyordu
- +1 yıl
Yedekte.. cepte tutmayı sever erkekler.. başkalarıyla da konuşmadigini asla bilemezsin.. cinsel şeyler paylaşmadigindan bile emin olamazsin.. çünkü yanında değilsin öyle değil mi. yaşı da küçük değil.. bana kalırsa net olmayan kafası karışık be istediğini bilmeyen bir adamla iletişimini kesip.. adam gibi ciddi düşünecek kendi kulvarında biri bul.. zamanini bu elemanla boşa harcama.. ona resti çek..
Soran+1 yılBakin bu dun degil evvelsi gun ki konusmamiz ve artil engelledim resmen alay eder gibi davrandi aksam aradi bakmadim oda engelleedimmi diye onu kontrol etmek icin aradı hemen kapatti ordanda engelledim
Soran+1 yıl[8/10 22:38] ✨: Kendi kendime fazla gelin guvey oldum sende hakliydin kafamda da kurup kurup durdum yoldan gecen herhangi bir kizim hala ben fazla anlam yukledim
[8/10 22:41] ✨: Bende biraz duygusal boslukta oldugum icin sana tutunmak istedim bazi seyleri yanlis gordum anladim
[8/10 23:06] Cem: Sen çok güzelsin
[8/10 23:06] Cem: Vs sevgilim olmanı isterim
[8/10 23:17] ✨: Daha once neden istemedin
[8/10 23:17] ✨: Hem guzellik gecici bize ödünç verilen bir sey bunun icinmi istiyorsun
[9/10 06:31] Cem: Yani çünkü farklısın
[9/10 07:38] ✨: Ben tecrubesizim yani bilmiyorum sevgililik nasıl olur felan yani kaçinci yuzyildan kaldin diyebilirsin belki ama oyle bilmiyorum nasıl olunuyor, davranilir
[9/10 07:39] ✨: Beni soğuk bulabilirsin biraz
[9/10 07:39] ✨: Yani sana sıcak olurum tabide
[9/10 07:39] Cem: Hımm sen ne zaman çıkıyorsun evden
[9/10 07:40] ✨: Kiyafetlerimi utuleyip giyinip cikarim
[9/10 08:30] ✨: Ben cikiyorum simdi
[9/10 10:06] Cem: Oo geç çıktın sen
[9/10 10:40] ✨: Evet oyle oldu biraz bir baktim saat 08:30 olmuş bende şansimi yine deniyim dedim :)
[9/10 11:15] Cem: Hımm iyi bakalım
[9/10 11:15] Cem: 😊
[9/10 11:37] ✨: Öyle. Ben senin sevgilin mi oldum dün 😊
[9/10 11:40] Cem: Yok yeni olsan güzel olurdu dedim
[9/10 11:40] ✨: Yeni?
[9/10 11:42] ✨: Yok ya ben anliyorum seni sen benimle baya iyi dalgani geciyorsun gectinde. Saf gibi inaniyorum bende ne anlatip neden yordum kendimi bilmiyorum. Ama benjm sana bir kotulugum olmamisti neden benimle alay ettin ki
[9/10 11:45] ✨: Dusundugum gibi biri değilmişsin. Kötü biriymişsin. Tecrube oldu bana. Elbet iyi insana denk gelirim
Soran+1 yıl
[9/10 11:45] ✨: Dusundugum gibi biri değilmişsin. Kötü biriymişsin. Tecrube oldu bana. Elbet iyi insana denk gelirim dedim engelledim- +1 yıl
"Yok yani olsan güzel olurdu dedim" cümlesi.. o kadar net ki.. senin ona olan ilgini eşek gibi bildiği halde.. seven bir erkek bu kadar kız gibi naz yapmaz.. kesinlikle bununla bir daha konuşma..
Soran+1 yılKesinlikle bu kisi zatem sonradan sevsede bir halta yaramaz dedim bitirdim kafamda da biter zamanla ama asla bir daha ne yazarım ne karsilik veririm
- +1 yıl
👍 en doğrusu..
Cesareti yoktur her erkek yapamaz mahçup olmaktan korkar işi bilmiyorsa
215 Yorumla
Soran+1 yılTipi yerinde aslında ama iste cok tuhaf geliyor bana kaciyor benden
Soran+1 yılArzuluyor ve farkli buluyor sevgilisi olmami istiyor bende istiyorum ama olmuyor
Soran+1 yılAynen oyle zaten olmani isterim dedi kabul ettim dedi olmani isterdim olsan guzel olurdu demek istedim dedi engelledim
Soran+1 yılAynen oyle bende engelledim zaten en son
Soran+1 yılSon konusmamiz boyle oldu engelledim
Soran+1 yıl[8/10 22:29] Cem: Yok ne alaka
[8/10 22:31] ✨: Bende baya kafa yoruyordum acaba neden diye sorgulatiyordun surekli bir seyleri bana sonra bende de artik heves kalmayinca mesgul oldugumdan degilde artik hevesim kalmadi. o gunde sana cevap vermek ya da birseyleri anlatmaya calismak cok icimden gelmedigi icjn cok konusmak istemedim
[8/10 22:32] ✨: Denge bozuklugu var onu banada yansittin
[8/10 22:34] ✨: İste artik zamanla soğudum bu tarz davranislarindan
[8/10 22:35] ✨: Bulusmak istemiyorsun ama gormek istiyorsun garip.
[8/10 22:36] ✨: Iste cok düşündüm benim sana bu denli ilgimide düşündüm buda garip
[8/10 22:38] ✨: Kendi kendime fazla gelin guvey oldum sende hakliydin kafamda da kurup kurup durdum yoldan gecen herhangi bir kizim hala ben fazla anlam yukledim
[8/10 22:41] ✨: Bende biraz duygusal boslukta oldugum icin sana tutunmak istedim bazi seyleri yanlis gordum anladim
[8/10 23:06] Cem: Sen çok güzelsin
[8/10 23:06] Cem: Vs sevgilim olmanı isterim
[8/10 23:17] ✨: Daha once neden istemedin
[8/10 23:17] ✨: Hem guzellik gecici bize ödünç verilen bir sey bunun icinmi istiyorsun
[9/10 06:31] Cem: Yani çünkü farklısın
[9/10 07:38] ✨: Ben tecrubesizim yani bilmiyorum sevgililik nasıl olur felan yani kaçinci yuzyildan kaldin diyebilirsin belki ama oyle bilmiyorum nasıl olunuyor, davranilir
[9/10 07:39] ✨: Beni soğuk bulabilirsin biraz
[9/10 07:39] ✨: Yani sana sıcak olurum tabide
[9/10 07:39] Cem: Hımm sen ne zaman çıkıyorsun evden
[9/10 07:40] ✨: Kiyafetlerimi utuleyip giyinip cikarim
[9/10 07:49] ✨: Sen bizim buralardamisin
[9/10 08:30] ✨: Ben cikiyorum simdi
[9/10 10:06] Cem: Oo geç çıktın sen
[9/10 10:40] ✨: Evet oyle oldu biraz bir baktim saat 08:30 olmuş bende şansimi yine deniyim dedim 🙂
[9/10 11:15] Cem: Hımm iyi bakalım
[9/10 11:15] Cem: 😊
[9/10 11:37] ✨: Öyle. Ben senin sevgilin mi oldum dün 😊
[9/10 11:40] Cem: Yok yeni olsan güzel olurdu dedim
Soran+1 yıl[9/10 11:40] ✨: Yeni?
[9/10 11:42] ✨: Yok ya ben anliyorum seni sen benimle baya iyi dalgani geciyorsun gectinde. Saf gibi inaniyorum bende ne anlatip neden yordum kendimi bilmiyorum. Ama benjm sana bir kotulugum olmamisti neden benimle alay ettin ki
[9/10 11:45] ✨: Dusundugum gibi biri değilmişsin. Kötü biriymişsin. Tecrube oldu bana. Elbet iyi insana denk gelirim
Soran+1 yılYazdim
+1 yılEmin olamıyodur. adını da abazaya çıkarmamak için yaklaşmıyodur. ben yaklaşırım ama emin olmak zorundayım.
02 Yorumla- +1 yıl
Adım atmak abaxalık değil ki. Yani insan gibi elini tutmak istersin ya da öpmek için sarılmak için yaklaşırsın bunlar normal yani. Yoksa direk popo memeye el atmak zorlamak çullanmak abazalık.
Soran+1 yılYani
+1 yılBenim de vardı böyle bi tip ya hem flört edip hesap ödüyor hem de aylarca hiç adım atamamıştı anlamamıştım.
010 Yorumla
Soran+1 yılSonra ne oldu
- +1 yıl
Bitirdim ben aylar sonra da öğrendim çalıştığı yeri filan yalan söylemiş bana iyi ki aşık olup yakınlaşmadım demiştim.
- +1 yıl
Benim de daha önce sevgilim olmamıştı onu öğrenince korktu bence hani çünkü sonra yalanı ortaya çıksa bela olurdum başına okuldan da ortak arkadaşlardan da kimliği belliydi çünkü dava ederdim.
- +1 yıl
Böyle dava edip vurduran aileler bile var ya çünkü kızını kandırıp ilki oldu diye
Soran+1 yılOlabilir bu kiside evime yakin yerde calisiyor ve cakistigi yere sıkinti veririm is yerine giderim diyede korkuyor olabilir yapmam ama her sekil korkaklik ve kötülük oluyor.
- +1 yıl
Bi çocuk vardı beni taciz etti baya sonra işyerine gittiğimde kuzuya dönüp özür dilemişti ezik. Çoğu işte tanıdık iş aile olayına gidince polis hemen tırsıyor ama o noktaları bilmiyorsan atıyorum internetten tanıştın adını evini işini yaşan söyleyip yapacağı pisliği yapıp kaçabiliyorlar. Ondan dikkat et. Ben mesela ondan artık tc sicil sosyal medya işyeri soyad ortak arkadaş vs vs tam bilip kimliğinden emin olmadan bir erkekle yakınlaşıp görüşmüyorum.
Soran+1 yılZaten 26 yasindayim ve düşün ki bu yasima kadar hayatima bu kisiyle birlikte 2 kisi dahil olmustu baskada kimse olmadi yakinlikta olmadi sadece bu kisi benim evime yakin yerde calisiyor ve yolda karsilasiyorduk ama brnim dikkatimi cekmiyordu taki o soyleyince hatirlamistim. Geldi acildi bende bir geve oncesi ruyamda boyle seyler gormustim ve normalde evliyim diyiyordum herkese buna diyemedim ruyamada anlam yukledim bir sey zannettim bu kisiyi oyle siradan hatta bana uyumsuz biriymis son konjsmamizda onu gordum ve engelledim
- +1 yıl
Niye o kadar koruyorsun kendini. Evliyim niye diyorsun.
Soran+1 yılHayatimda kimseyi istemiyordum yalniz mutluydum ve bazi erkekler takinti yapip ya da naz niyaz yapiyor diye algilayip israrci olduklari icin en basinda oyle diyip onlerini kesiyordum
- +1 yıl
Anladım. Ne kadar kötü ya çok sağlıksız bir toplumuz işte buradan belli. Erkekler arsız istekli. Kadınlar yalnız ve erkekten cinsellikten korkan bir yapıda.
+1 yılMuhtemelen kızın ilki olacağı için o sorumlulugu almam istemiyordur
02 Yorumla
Soran+1 yılAma 1 yilda konusmayi kesmiyor
- +1 yıl
Seviyordur o vakit.
Gizli Üye(30-35)+1 yıltekrar istese yapmazsin anin buyusunu bozmus apta. l
04 Yorumla
Soran+1 yılEngelledim zaten yazsada ben istemiyorum artik sevgili olmak felan
Cevap sahibi+1 yılkonusmak ister misin?
Soran+1 yılOlur
Cevap sahibi+1 yılciktim yazar misin
Gizli Üye(25-29)+1 yılSebebi şöyle bazı insanlar sevmedikleri insanla birşeyler yaşamaz.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBelki de vuruşmak istemiyor ciddi bir şeyler bekliyor?
00 YorumlaKonu nedir?
Kısa ve öz...
01 Yorumla
Soran+1 yılKonu şu 1 yil tanisiyoruz kendisi acilmiati 1hafta swvgili kalmistik sonra arkadas olarak devam etmistik ama inisli cikisli olmustu. 1 yil 2 ay boyunca bulusamadik yani bulusmuyor evime yakin yerde calisiyor arada karsilasiyor o kadar birfe sabah gormek istiyor bazen kacta cikican denk geliriz belki diyiyordu. Benimle sevgili olmak istiyor ama olmuyor. Beni begeniyor, arzuluyor ama yaklasmiyor
+1 yılbilmem belki hazır değildir
02 Yorumla
Soran+1 yılNeye hazir degildir bence her erkek ufacikta olsa yaklasir enazinda opmeye felan yeltenir bunun icinde ortam hazirlar bu bulusmuyor ama sabah gormek istiyor isi evime yakin uzakta oyle arabayla geciyor ya da selam veriyor onun disinda bulusmuyor
- +1 yıl
ozaman bilmiyorum
Kuru sıkı olduğu için
03 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani
Soran+1 yılAksine yüksek
+1 yılBaşına kalsın istemiyordur
01 Yorumla
Soran+1 yılAma iletisimide kesmiyor 1 yildir
+1 yılBaşka partner bul sen
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılkorkuları fazla olabılır mı ya sence?
013 Yorumla- +1 yıl
Evet öyle tipler var ya çok korkuyorlar.
- +1 yıl
Kızlarda da var
- +1 yıl
Bazıları da mesela çükünü kaldıramıyor heyecandan erken boşalma gibi
Cevap sahibi+1 yıl@ofsıkıldımyine soyle yapalımmı senle uzunca konusalım bu konuda bende ıcımı dokmek ısterım ıy gelır ıkımıze de
Soran+1 yılKorkusu varsa şundan vardir ben bakireyim ve evlilik dusunuyorum oda bundan korkuyordur evlenme dusuncesinden felan
Cevap sahibi+1 yılsadece o olduggu ıcın mı ya da yarım kalmaktan korkması felan?
Soran+1 yılBen yarim kalmaktqn korkarim oda basina kalmamdan korkar galiba
- +1 yıl
En iyisi ona sorsana açıkça ben mesela sormuştum niye benle görüşüyorsun amacın ne flört mü arkadaşlık mı anlamıyorum ben 3 aydır flört ediyoruz sıkıldım başka erkeklere de net bir şey diyemiyorum bana sarkan demiştim o da hep oyaladı beni böyle lafı geveledi ne arkadaşlık ne ilişki dedi konuşuruz ederiz telefonda konuşmak istemiyorum diye oyaladı hep ben de saygısızlık yaptığın uğraşamam diye bitirdim.
- +1 yıl
Aylar sonra da zaten yalanını öğrenmiştim yıllar sonra bana mesaj attı istek attı ağzına sıçıp engelledim. Hiçhir şey yaşamamıştık zaten duygusal fiziksel sadece flört ediyorduk işte bi yerlere gidil sohbet yeme içme hesabı da genelde o ödüyordu zaten.
Cevap sahibi+1 yıltamamlamak ıcın cabalar mısın?
Cevap sahibi+1 yıl@ofsıkıldımyine senın sevgını bıle bıle mı yaptı bunları?
- +1 yıl
Sevgi derken ben ona hiçbir zaman aşığım ölüyorum seviyorum demedik ama i sıcak samimi davranıp flört ediyordum işte. Ondan net adım bekledim ama hiçbir şey yapmadı ama ben gayet güzel çok iyi biriyim yani çekici güzel cs ve onunla flört etmem bile onun için ödüldü ama o kıymet bilmedi işte bana değersiz hissettirdi ve yalan söyledi pislik.
Cevap sahibi+1 yıl@ofsıkıldımyine konu uzun sana ıstek attım ya dıye baslıyor donsene bana
Kendine güveni yoktu
02 Yorumla
Soran+1 yılNe konuda
- +1 yıl
Seni tatmin edememe konusunda
+1 yılSiz ona yaklaşın
01 Yorumla
Soran+1 yılYaklaşmam evlenmeden once bir sey olsun istemiyorum dogru zamanda olsun istiyorum onu onada soyledim dogru zamanda olmasini isterim dedim
+1 yılBi sıkıntı var ama ne
013 Yorumla
Soran+1 yılNe olabilir ki
- +1 yıl
Erkeğe sormak lazım
Soran+1 yılBence her erkek ufacikta olsa yaklasir enazinda opmeye felan yeltenir bunun icinde ortam hazirlar bu bulusmuyor ama sabah gormek istiyor isi evime yakin uzakta oyle arabayla geciyor ya da selam veriyor onun disinda bulusmuyor
- +1 yıl
Erkeğe sormak en iyisi 😊
Soran+1 yılNet cevap alamadim ki hic
- +1 yıl
Daha ne söyleyelim ki burdan bu kadar
Soran+1 yılAlaymı etti sizce benimle
Soran+1 yılSon konuşmamiz
Soran+1 yıl[8/10 22:29] Cem: Yok ne alaka
[8/10 22:31] ✨: Bende baya kafa yoruyordum acaba neden diye sorgulatiyordun surekli bir seyleri bana sonra bende de artik heves kalmayinca mesgul oldugumdan degilde artik hevesim kalmadi. o gunde sana cevap vermek ya da birseyleri anlatmaya calismak cok icimden gelmedigi icjn cok konusmak istemedim
[8/10 22:32] ✨: Denge bozuklugu var onu banada yansittin
[8/10 22:34] ✨: İste artik zamanla soğudum bu tarz davranislarindan
[8/10 22:35] ✨: Bulusmak istemiyorsun ama gormek istiyorsun garip.
[8/10 22:36] ✨: Iste cok düşündüm benim sana bu denli ilgimide düşündüm buda garip
[8/10 22:38] ✨: Kendi kendime fazla gelin guvey oldum sende hakliydin kafamda da kurup kurup durdum yoldan gecen herhangi bir kizim hala ben fazla anlam yukledim
[8/10 22:41] ✨: Bende biraz duygusal boslukta oldugum icin sana tutunmak istedim bazi seyleri yanlis gordum anladim
[8/10 23:06] Cem: Sen çok güzelsin
[8/10 23:06] Cem: Vs sevgilim olmanı isterim
[8/10 23:17] ✨: Daha once neden istemedin
[8/10 23:17] ✨: Hem guzellik gecici bize ödünç verilen bir sey bunun icinmi istiyorsun
[9/10 06:31] Cem: Yani çünkü farklısın
[9/10 07:38] ✨: Ben tecrubesizim yani bilmiyorum sevgililik nasıl olur felan yani kaçinci yuzyildan kaldin diyebilirsin belki ama oyle bilmiyorum nasıl olunuyor, davranilir
[9/10 07:39] ✨: Beni soğuk bulabilirsin biraz
[9/10 07:39] ✨: Yani sana sıcak olurum tabide
[9/10 07:39] Cem: Hımm sen ne zaman çıkıyorsun evden
[9/10 07:40] ✨: Kiyafetlerimi utuleyip giyinip cikarim
[9/10 07:49] ✨: Sen bizim buralardamisin
[9/10 08:30] ✨: Ben cikiyorum simdi
[9/10 10:06] Cem: Oo geç çıktın sen
[9/10 10:40] ✨: Evet oyle oldu biraz bir baktim saat 08:30 olmuş bende şansimi yine deniyim dedim 🙂
[9/10 11:15] Cem: Hımm iyi bakalım
[9/10 11:15] Cem: 😊
[9/10 11:37] ✨: Öyle. Ben senin sevgilin mi oldum dün 😊
[9/10 11:40] Cem: Yok yeni olsan güzel olurdu dedim
Soran+1 yıl[9/10 11:40] ✨: Yeni?
[9/10 11:42] ✨: Yok ya ben anliyorum seni sen benimle baya iyi dalgani geciyorsun gectinde. Saf gibi inaniyorum bende ne anlatip neden yordum kendimi bilmiyorum. Ama benjm sana bir kotulugum olmamisti neden benimle alay ettin ki
[9/10 11:45] ✨: Dusundugum gibi biri değilmişsin. Kötü biriymişsin. Tecrube oldu bana. Elbet iyi insana denk gelirim- +1 yıl
Sanmıyorum başka şeyler vardir
Soran+1 yılNe vardirq
- +1 yıl
burada diyemem
Gizli Üye(30-35)+1 yılcesaretsizz
011 Yorumla
Soran+1 yılEngelledim zaten
Cevap sahibi+1 yılkiz herseyi soylicek bu da oyle beklicek. ya dalga geciyor ya begenmedi
Soran+1 yılBegendi yani begeniyor hemde cok bence dalga gecti
Cevap sahibi+1 yıliste yapmaya mi korkuyor ilkin olmak sorumlulugu?
Soran+1 yılOlabilir
Soran+1 yılAma ben zaten istesede yapmam oyle bir sey
Soran+1 yılYani evlenmeden öncw
Cevap sahibi+1 yıldemissin ama istiyorum diye
Soran+1 yılDogru zamanda olsun istedim
Cevap sahibi+1 yılmesajdan yazarmisin acaba
Cevap sahibi+1 yılpssst
Gizli Üye(30-35)+1 yılKiyamiyordur
09 Yorumla
Soran+1 yılAma resmen dalga geciyor gibi
Soran+1 yıl[8/10 22:29] Cem: Yok ne alaka
[8/10 22:31] ✨: Bende baya kafa yoruyordum acaba neden diye sorgulatiyordun surekli bir seyleri bana sonra bende de artik heves kalmayinca mesgul oldugumdan degilde artik hevesim kalmadi. o gunde sana cevap vermek ya da birseyleri anlatmaya calismak cok icimden gelmedigi icjn cok konusmak istemedim
[8/10 22:32] ✨: Denge bozuklugu var onu banada yansittin
[8/10 22:34] ✨: İste artik zamanla soğudum bu tarz davranislarindan
[8/10 22:35] ✨: Bulusmak istemiyorsun ama gormek istiyorsun garip.
[8/10 22:36] ✨: Iste cok düşündüm benim sana bu denli ilgimide düşündüm buda garip
[8/10 22:38] ✨: Kendi kendime fazla gelin guvey oldum sende hakliydin kafamda da kurup kurup durdum yoldan gecen herhangi bir kizim hala ben fazla anlam yukledim
[8/10 22:41] ✨: Bende biraz duygusal boslukta oldugum icin sana tutunmak istedim bazi seyleri yanlis gordum anladim
[8/10 23:06] Cem: Sen çok güzelsin
[8/10 23:06] Cem: Vs sevgilim olmanı isterim
[8/10 23:17] ✨: Daha once neden istemedin
[8/10 23:17] ✨: Hem guzellik gecici bize ödünç verilen bir sey bunun icinmi istiyorsun
[9/10 06:31] Cem: Yani çünkü farklısın
[9/10 07:38] ✨: Ben tecrubesizim yani bilmiyorum sevgililik nasıl olur felan yani kaçinci yuzyildan kaldin diyebilirsin belki ama oyle bilmiyorum nasıl olunuyor, davranilir
[9/10 07:39] ✨: Beni soğuk bulabilirsin biraz
[9/10 07:39] ✨: Yani sana sıcak olurum tabide
[9/10 07:39] Cem: Hımm sen ne zaman çıkıyorsun evden
[9/10 07:40] ✨: Kiyafetlerimi utuleyip giyinip cikarim
[9/10 07:49] ✨: Sen bizim buralardamisin
[9/10 08:30] ✨: Ben cikiyorum simdi
[9/10 10:06] Cem: Oo geç çıktın sen
[9/10 10:40] ✨: Evet oyle oldu biraz bir baktim saat 08:30 olmuş bende şansimi yine deniyim dedim 🙂
[9/10 11:15] Cem: Hımm iyi bakalım
[9/10 11:15] Cem: 😊
[9/10 11:37] ✨: Öyle. Ben senin sevgilin mi oldum dün 😊
[9/10 11:40] Cem: Yok yeni olsan güzel olurdu dedim
Soran+1 yıl[9/10 11:40] ✨: Yeni?
[9/10 11:42] ✨: Yok ya ben anliyorum seni sen benimle baya iyi dalgani geciyorsun gectinde. Saf gibi inaniyorum bende ne anlatip neden yordum kendimi bilmiyorum. Ama benjm sana bir kotulugum olmamisti neden benimle alay ettin ki
[9/10 11:45] ✨: Dusundugum gibi biri değilmişsin. Kötü biriymişsin. Tecrube oldu bana. Elbet iyi insana denk gelirim
Soran+1 yılEngelledim
Cevap sahibi+1 yılYazdıklarından 2 şey çıkıyor bu kişi çekingen utangaç olabilir ya da yazdığın gibi seninle dalga geçiyorda olabilir önce ki konusmalarinizi dikkate alarak degerlendirebilirsin
Soran+1 yılCekiniyor gibi dalgada geciyor gibi degisik
Cevap sahibi+1 yılO zaman sen de yoluna bakacaksın
Soran+1 yılOyle yapiyorum zaten engelledim onuda ama ya ariyor ya karsima cikip bir sey olmamis gibi selam veriyor kafami. allak bullak ediyor dengemi bozuyor
Cevap sahibi+1 yılHiç dengeni bozma görme onu
Gizli Üye(30-35)+1 yılbecerıksızdır dertleşmek iğstermisin
00 Yorumla
Devamını Gör(6)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Cinsel Yaşam > Sorular > Bir erkek, bir kızı arzuluyorsa ve istiyorsa neden yakınlaşmaz, cinsel anlamda yetersiz midir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer