Geçmişimi sorduğu için ona yükseldim bu konuda haksız mıyım?

Ondan önce biriyle çıkıyordum ama hislerini söylememişti bundan şüphelenip geri çekildi sonra ayrıldım geldi bana bir muhabbet açarken itiraf etti benden hoslanıyormus sonra biz çıkmaya basladık el ele tutusmalar falan derken bu cocukla öpüştüm sonra daha o gün bana eski sevgilimin konusunu açtı sinirlendim moodumu düşürüp mesafemi korudum özür diledi sonra yakınlastık bir süre sonunda da bana birilerine nude attın mı dedi ardından sinirlenip sen beni ne sanıyorsun sana bana yakınlastığın için herkesle beraber olacak kız değilim dün geçmişte neler olduğunu bugün neler yaşadığımı soruyorsun dedim ve asla kendimden taviz vermedim. Çünkü bu sorunun cevabı belli iken kavga edeceğimizi bilip amacına ulastırdım. Sevgilim diye geçmişte olan seyleri bilmek zorunda değil sonucta diye düşünüyorum çünkü o zaman da o yoktu ki suanı önemli değilmi? Ondan başkasına yüzüne bile bakacakken aldatıyorum ihtimaliyle bakamıyorum yani bakmamda. Geçmişim karakterimi mi yansıtıyor? Geçmişte olanlar sadece güven duyup inanmak isterken oda onlar gibiydi sonucta ama tek farkı hayatımda Şu an o var cabalayıp bizi kazanması gerekirken bana bunları sorması.. üzülüyorum onuda üzdüm bu konuda ama geçmişimi yüzüme vuruyor gibi hissediyorum her o konu açılınca da onun haklı çıkıcağından eminim ama ben sadece onlara ona güvenmek istediğim gibi güvenip sevmiştim aldatılmam bana zorbalık etmeleri benim sucummu simdi? Napim kendimi mi öldüreyim

Geçmişimi sorduğu için ona yükseldim bu konuda haksız mıyım?
Cevapla