Geçmişim hakkında soru sormadı ama ben yine de detaya girip anlatmalı mıyım?

Geçmişte cinsel birlikteliklerim oldu sonrasında bir yerde kafama dank etti ve kendime çeki düzen verdim sonra da nişanlımla tanıştım. Bana sevgiliyken geçmişte bir şeyler yaşadın mı diye sormuştu ama daha ilişkimiz yrni diye yalan söylemiştim ilişkimiz ciddileşince doğruyu söyledim. Sana ilk başta yalan söyledim seni tanımadan kendimi açmak istemedim ve ben geçmişte bir şeyler yaşadım dedim ve konuşup hallettik ama bana hiç detay sormadı kimdi dedi sadece bu kadar yani ondan başkasıyla oldu ya da kaç kere oldu da diye sormadı bende anlatmadım. Evlenmek üzereyiz acaba ben detaya girmeli miyim ilerde öğrenir mi diye düşünüyorum da zaten bakire olmadığımı biliyor asıl olay buydu detaya gerek var mı
Geçmişim hakkında soru sormadı ama ben yine de detaya girip anlatmalı mıyım?
Cevapla