2 yıllık evliyiz ancak artık cinsel hayatımız kalmadı, ne yapmalıyız? Nasıl düzelir?

Okumasi kolay olsun diye kisaltiyorum,

Esim kaba saba biri haline geldi zaman icinde

2-3 dklik seksin normal oldugunu zannediyor.

Ben bosalamadigimda senin sorunun diyor ki 2 dkda nasil olsun

Ayda 1-2 kere olursa ona da seks denirse oluyor.

Fenalardayim, evli arkadaslarim sizde de durumlar boyle mi?

2 yıllık evliyiz ancak artık cinsel hayatımız kalmadı, ne yapmalıyız? Nasıl düzelir?
Cevapla