Eşimle 1 yılı geçtik ama şu anda bir seks hayatımız yok. Ne yapmalıyım?

Şu soruyu soracağım aklıma gelmezdi. Rahatsızım, isim var, oyun oynuyorum, keyfim yok, uyuyamadım, üstüme gelme stresliyim aslında hiçbir şeyi yok ben boşanmayi düşünüyorum sadece yanımda bile yatmiyor
Eşimle 1 yılı geçtik ama şu anda bir seks hayatımız yok. Ne yapmalıyım?
Cevapla