Eşim bir şeyleri bahane edip benden ayrı yatıyor ve bunu normal görüyor. Sizce bu normal mi?

Aynı yatakta yatmayınca soğumuyor musunuz siz?

Eşim bir şeyleri bahane edip benden ayrı yatıyor ve bunu normal görüyor. Sizce bu normal mi?
Cevapla