6 ay sevgililij. 3 ay duzenli sexting yapılmış. Kiz sadece nude göğüs atmış. Erkek tamamen nude kamera açmış. Ayrıldıktan sonra ikisinin de birbirine sadece arkadaş olarak bakması mümkün mü?
Erkek cinsellik yaşadığı veya konuştuğu kızı arkadaş olarak göremez o konuşmalar hatirlanir
Erkeğin sevgilisi varsa eski sevgilisini de o konuşmaları da unutur
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güncellemeler
+1 yıl
Guncellllll Erkekler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Sorunun cevabı çok açık.. Ama cevabı kabul etmek zor :D
Ben gerçekten merak ediyorum fikriniz nedir
Arada yine seksting isteyeceğine eminim.
Sevgilisi varsa
olmayan taraf ister
Olmayan benim
Benden isteyebilirsin canın isteyince böylece arkadaş kalırsınız :D
Hem kpss puanını da güzel bir orgazmla kutlarız :D
Görmez o günler hep aklına gelir
Ama şu an sevgilisi var ve biz sadece yazıştık ben bir kez nude göğüs attım O kamera açtı çıplak video resim attı. 3 ay önce ayrıldık au an sevgilisi var
Reelde buluştuğumuzda da sadece elimi yüzümü boynumu öptü şakayla karışık bacağıma basenime dokundu. Kilo almıştık diye gobeklerimize 3dokunduk bunun dışında bisey yaşamadık
Unutamaz yine de
Normal bi mesaj attığımda bile akli. a gelir mi
Gelir gelmez diyen yalan söyler hele yeni sevgilisi ile bir şeyler yaşamıyorsa aklından çıkmazsın
Biz 29 mayısta ayrıldık 14 haziranda cinsel mesaj attı cevap vermedim sabah sildi o günden sonra da hiç konuşmadık geven deprem oldu Iyi mısınız diye sordum bizimkiler iyi ben şehir dışındayım siz nasılsınız dedi korku panik dışında iyiyiz yazdım evde miydiniz dedi evet evdeydik sizinkiler dedim kulubedelerdi tekrardan geçmiş olsun iyi geceler dedi teşekkür ederim sizede geçmiş olsun iyi geceler dedim. Dünde sınav sonucun açıklanmıştı ss alıp aileme yollayacaktım kişilerden onu da seçmişim ona da gitmiş cevap verdi biraz konuştuk ayrıldıktan sonra emoji kullandığımız ilk mesajdı
Ben hayatında biri olduğunu bilmiyordum. 14 haziranda bana mesaj atınca hala bana gizledi olduğunu düşünüyordum
18 ağustosta bir kızla fotosunu watsap profil resmi yaptı. Bn de hoc tavır trip hesap sorma kavga etme işlerine girmedim. umursamadim yani. Dün konusurkende normal eski halimle konuştum.
Yine de aklıma gelir mi gelmiş midr9
Gelmiştir konuyu oraya getirmeye bile niyetlenmiştir
göremez saçma bir soru
Kiz sadece nude göğüs atmış bi de yazışmalar var. Çocugun sevgilisi var. Yinede kız ons herhangi bir sebeple mesaj attığında aklına gelir mi
Fotoğraf video her şey var mı
Sadece kız nude göğüs atmış. Ama erke video foto kamera saatlerce açık hemde
Erkek hepsini atmis
Bu çocuğun yeni sevgilisi misin
Sen bu eksiği doldurabilecek misinn
Ve arkadaş kalmayı isteyen kim
Aslında şöyle biz ayrıldık o ayrilirkenbiz haberleşir görüşürüz dedi bende hayali oldu dedim neden dedi bende sözde daha ayrılmadık görüşmedik iki haftadır ayrıldıktan sonra mi görüşeceğiz dedim duygusal bisey olmadan konuşmam dersen senin tercihin tabi ki dedi bana fark etmez seninle bi sorunum yok bu saatten sonrada olmaz kendine iyi bak iyi günler dedim sesim kötüydü telefonu kapattık gecesine bana napıyorsun dedi. sabah iyiyim teşekkür ederim sen nasılsın dedim bende iyiyim merak ettim sorayim dedim yazdı bende teşekkür ederim kotu olacağım bir durum yok kötü hissedeceğim bişeyde yaşamadık sonuçta mutlu olduğum zamanlarda vardı sonuçta bir hissin olması kadar bitmeside normal senden nefret etmiyorum yani denedik olmadı Umarım bundan sonra her ikimizinde hayatımda keşkelerden ve kuşkulardan arınık istediğimiz yönde tatmin olabileceğimiz mutlu net ve gerçek ılişkiler olur dedim umarım inşallah dedi son konuşma buydu
Sen onları atan konuşan kız mısın
Ciddi mi düşünmek istiyorsun
14 haziranda gece pist uyudun mu şu an keşke yanımda olsan libidom tavan yazıp foto atmış yatakta sadece bacağı ve ayakları görünüyor bende cevap vermedim o da sabah sildi o günden sonra da hiç konuşmadık ama numaraları silmedik ınstada ekliyiz. 10 ağustosta deprem oldu Iyi mısınız diye sordum bizimkiler iyi ben şehir dışındayım siz nasılsınız dedi korku panik dışında iyiyiz yazdım evde miydiniz dedi evet evdeydik sizinkiler dedim kulubedelerdi tekrardan geçmiş olsun iyi geceler dedi teşekkür ederim sizede geçmiş olsun iyi geceler dedim.
Emoji falan kullanmadık. Dünde kpss sonucu açıklanınca ailemi sevip ss yollarken onu da secmisimmesaj ona da gitti
İstersen aranızda ki ilişki ve çift uyumunuzu inceleyebiliriz
Senin şu an bu ilişkiden tam olarak beklentin ne
https://www.hizliresim.com/8fxqrst
123456
Tkp at göremiyorum
Eski sevgilim onu özledin seviyorum 29 mayısta ayrıldık 14 haran cinsel mesaj attı.
19 ağustosta bi kızla fotosunu wp profili yaptı
Müsaitsen ilişki çift uyumunuzu inceleyip adım adım hayatına yön verelim ama burdan olmaz
Kalamaz
6 ay sürmüş ilişki sadece nude göğüs atmış Kiz zaten sürekli konuşmuyorlar arada
Hayır mümkün değil
Neden
Cepte gorur ikiside birbirini
Erkeğin sevgilisi var
Puahahsh ordan cikinca ilk ona geri döner sanırım sevgilisi de sensin bence uzaklaş
Erkeğin sevgilisi var bide kız sadece nude göğüs atmiz
Ben şahsen unutamam
Cidden mi. Ama öpüşme sevişme falan yok. Sadece yanağından öpme boynyby öpme, şakayla karışık bedene bacağa göbeğe dokybma
Kesinlikle unutamam yani
Sonuç olarak dokunamasam da görmüşüm
Sadece göğüsü de mi unutamazsın
Bide o yazışmalar tabi. Yanı yeni bi sevgilim varken eski sevgilin sana bi mesaj attığında o anlar gelir mi aklina
Gelmesine gelir ama kalkipta eski sevgilime yazmam ama unutmam kesin
Yazışmalar falan bak senin sorunu görünce aklıma geldi bile
Özlem olarak mi yoksa anı olarak mi
Özledim de aslında gülmesini falan
Onunla da burada tanışmıştık
Hatırlamak guzel
Öyle de üzülüyorum işte