30 yaş üstüyüm, kimseyle birliktelik yaşamadım. Hayatı kaçırdım mı?

Benim sorum toplumsal bir sorun olan cinsellik. Ben 30 yaş üstü bir kadınım. Cinsel birlikteliğim olmadı. Eşimle olsun istedim ama evlenmedim de. Bu bir ihtiyaç ama ben guvenmedigim sevmedigim biriyle olsun istemedim. İstemeye istemeye de hayatımda böyle bir sonuc oldu. Karşıma çıkan erkekler tahmin edeceginiz gibi deneyimli oluyor. Ve ben utanmaya başladım durumumdan. Yadirganmaktan. Bir yandan hayatı da kaçırdım. Nedir dogrusu diye sorucam herkesin dogrusu kendine. Yine de yorumlarınızı merak ediyorum.

30 yaş üstüyüm, kimseyle birliktelik yaşamadım. Hayatı kaçırdım mı?
Cevapla