Bu yazdiklarim gercek troll degil ve evet tek derdimde bu değil ama derdimi paylaşıyorum yazdikca belki hafifler veya burdaki insanlarin iki cümlesiyle kendimi kandiririm diye.
Ben eskiden çok sevgilim olur/evlenirim diye hayal kurardim girdigim veya takildigim her yerde mutlaka birine gözüme kestirir ona aşık olur gece onunla kendimi hayal eder öyle mutlu olurdum. Yanima hoş bir erkek gelse aşırı heycanlanir içim içimi yer ve acaba bakiyor mu vs. diye merak ederdim buda tabi bi mutluluk sebebi oluyordu. Benim hic hayatimda sevgilim olmadi sevgililik niyetiyle yaklasan olmadi hic benimle konusan dahi olmadi. Zaman gectikce anladim ya cok cirkinim ya da cok tipsiz ya da cok aptal her ne olursa olsun ben yetersizdim ve bu yüzden kimse istemedi beni. Artik hoş bir adamla konussam bile arkadasca yaklasiyorum cünkü biliyorum bana o gözle bakmiyor veya kimseye asik olmuyorum kalbim falan atmiyor herkes boş geliyor bana erkek kadin fark etmiyor artik. "Sevme" olgusunu kaybettim kimseyi sevmek bile isteyemiyorum içimden gelmiyor. Cinsellik zaten yasamiyorum ama derseniz ki kendinide mi tatmin etmiyorsun yemin ederim kendim için bile bir şey yapasim gelmiyor. Eskiden sürekli canim isterdi ama şimdi belki 3 4 ayda bir kere belki o da aklima gelirse veya bi yerden tahrik olursam zar zor. Bu hayat beni böyle köreltti. Yaş araligim dogru değil bu arada yasimda geçiyor 30 yasindayim.
Ben eskiden çok sevgilim olur/evlenirim diye hayal kurardim girdigim veya takildigim her yerde mutlaka birine gözüme kestirir ona aşık olur gece onunla kendimi hayal eder öyle mutlu olurdum. Yanima hoş bir erkek gelse aşırı heycanlanir içim içimi yer ve acaba bakiyor mu vs. diye merak ederdim buda tabi bi mutluluk sebebi oluyordu. Benim hic hayatimda sevgilim olmadi sevgililik niyetiyle yaklasan olmadi hic benimle konusan dahi olmadi. Zaman gectikce anladim ya cok cirkinim ya da cok tipsiz ya da cok aptal her ne olursa olsun ben yetersizdim ve bu yüzden kimse istemedi beni. Artik hoş bir adamla konussam bile arkadasca yaklasiyorum cünkü biliyorum bana o gözle bakmiyor veya kimseye asik olmuyorum kalbim falan atmiyor herkes boş geliyor bana erkek kadin fark etmiyor artik. "Sevme" olgusunu kaybettim kimseyi sevmek bile isteyemiyorum içimden gelmiyor. Cinsellik zaten yasamiyorum ama derseniz ki kendinide mi tatmin etmiyorsun yemin ederim kendim için bile bir şey yapasim gelmiyor. Eskiden sürekli canim isterdi ama şimdi belki 3 4 ayda bir kere belki o da aklima gelirse veya bi yerden tahrik olursam zar zor. Bu hayat beni böyle köreltti. Yaş araligim dogru değil bu arada yasimda geçiyor 30 yasindayim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer