Eşim babasını kaybettikten sonra sürekli ilişkiye girmek istiyor, normal mi?

Eşimin babası vefat etti bir hafta geçtikten sonra sürekli birlikte olmak istiyor hiç durmuyor normal mi böyle bişey

Eşim babasını kaybettikten sonra sürekli ilişkiye girmek istiyor, normal mi?
Cevapla