AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
157Cevap
Anatomik yapımız ve hepsi doğal bir süreç olduğu için.
Erkek hermetik kombi gibidir. Isınınca dumanı direk dışarı atmak ister. O yüzden 🤣
Çünkü biz erkeklerin düşünme yeteneğinin %60 cinsellik olarak geçiyor
Hormonlar tabiki de. Elbette bu her erkek için aynı değil.
Çünkü cinselliği doya doya yaşamak bizim dogamizda var..
Nirvana ya çıkmak varken neden küçük küçük tepelerde gezesin😁😁
Cinsellik olmadan yürümeyecek tek sey ilişki iyide.
İş öpüşmeye geldiyse artık cinselliğe doğru iş gitmiş demektir zaten
Cinsellik olmasa karşı cinsle iletişim bile kurmam.
Yetmemeye başlıyor bir süre sonra öpüşmek, daha fazla temas daha büyük hazlar demek
Cinsellik ilişkinin yapı taşı cinsellik yoksa bir şeyler eksiktir zaten
Ne biliyim doğanın kanunu yemekte yemeyelim. elverdiğince sürecek. bu böyle yani.
Cinsellik doğal bir olaydır. size bunun aksini düşündüren ise cahil aileler.
İstediğimiz o şeyler olmasa sizinle işimiz en tavla mı atacağız
Çünkü ilişki yaşadığımız kızı seviyoruz. Anlatmak için uğraşmayacağım ki anlamazsınız da zaten.
İlişki yaşamayacaksak neden ben bi ilişkinin sorumluluğunu üstleneyim ki normal arkadaş olalım
Genelleme yapmak hiç iyi bir şey değil.
Önyargı sahibi yapar kişiyi..
Sadece erkekler istemiyor ki kadınlarda istiyor, sen istemiyorsan senin tercihin.
Öpüşme okşama yeter bence ilişki için seks ayrı konu ciddi ilişkilerde dikkat etmek gerekir
Cehenneme gitmek isteyenler işte. Bide eşlerine kapali giyin derler tesetture gir derler neden madem evlilik oncesi kadini zinaya zorluyorsun baba olsunlar bi gorucez
Senin canını kim yaktı guzumm
Cinsellik de aşka ya da ilişkiye dahil çünkü. Burada yanlış olan tek konu sadece cinsellik amacıyla ilişki yaşamak.
Onları da anlamak lazım aslında🙃
Dogru bir karar
Ağzına sağlık guzumm 😘
Sarılıp öpüştükten sonra olayı finalize etmek de gerekiyor :(
Amacı o çünkü ileriye dönük düşüren bir erkeksin hemen cinsellik istemesi doğru değil ciddi düşünen erkek adım gelmedikçe teklif etmez
Kim demiş erkekler cinsellik olmadan ilişki yürütemiyor diye kaç senelik evliyim evliliğimin ilk gününden beri bacı kardeş gibiyiz istemiyor beni.
Çok üzücü ve ayrılık da zordur çocuklar varsa
Oha 😂 çok saçma
Çocuğu tek başıma yapabilseydim olurdu.
Ben yapmadan duramam senin kocansa 😊 duruyor hayret
Valla daha ilerisini en son ki sevgilim istemişti, ikimizin de ilk olacaktı ama adamlık yapıp yapmadım o işi. Herkesi bir tutmayalım
Insan herseyi sevdigiyle yapmak ister. Bu duygu insan oglunun icinde var sevdigini opmek sarilmak dokunmak ister. Cinsellik olmadan da olur elbet cinsellikte bu duruma daha cok heyecan ve mutluluk katar
İki tarafın da tutkuya açık olması lazım erkekler cinsel dürtülerini tatmin etmede kızlardan çok daha istekliler.
Ben daha ilerisini evlenmeden yapmak istemiyorum şahsen ama seninki istiyor sanırım sen peki
Cinsellik şart. Mesela muhafazakarsındır bakiresindir saygı duyulması lazım
Ben cinsellik olmasa bile sevisme olmayan bir ilişki istemem arkadaşım mi da olmasın çok saçma
Kesinlikle öyle.
İlişki yürütecek kadını bulduk da cinsellik yaşaması kaldı
Ilerisininyapan kizla zaten ilerisi icin birlikte olduğundan
Doğanın kanunu… kadın erkeğe erkek de kadına ihtiyac ve istek duyar.
Çirkin kızlarla öpüşmek istemiyor olabilirler yani direkt girmeek istiyolardır
Evet kesinlikle haklısın ve detaya harfiyen katılıyorum
kızlar neden bunları isteyenlerle sevgili oluyor?
Kim demiş onu bu dediğimde son derece ciddiyim beni bir ömür bırakmasın istemiyorsa bir ömür benimle cinsellik yaşamasın ama beni asla bırakmasın...
Sevişme sonrası da o kadın yanında klamak istiyorsak, o zaman kesin seviyoruz demektir.
Çünkü erkeklerin tek amacı o hepsinin de cinsellik olmadan ilişki yaşamaya çalışan kadınlar g kalıdır
Seven yürütür sevmeyen cinsellik ister anlayamadiniz hala
Erkek diye ayirmak doğru değil 2 taraf içinde bu durum aynı ama erkekler için kontrolü biraz daha zor oluyor o yüzden
Bazı kızlarda öyle oral seks çekmesini istemedim diye ayrılan sevgilim olduğunu biliyorum ondan sonra değiştim
ben öyle yürüttüm bir süre. sonra baktım hepsi kaçtı gitti. gittikleri yerde de seks yaptılar. demek ki neymiş seks olmadan yürümüyormuş
Deniyor eğer bu kız bana verirse başkalarınada verir diye düşünür ve terk eder gider bakire kız ister vermeyin elletmeyin
Evlenmeden önce ilerisini isteyen sevmemiştim ya da ciddi düşünmüyordur.
Normalde seninde yurutememn gerekiyor
Seks herkesin hakkı
Hah işte normal bir kadın
İnsan sevdiğini istiyor arzuluyor diz istemiyormusunuz?
Fazlasında gözüm yok, ilgili, tutkulu bir ilişki olsun kafi
İlk baslarda cinsellik istenmemeli bana gore iki uc ay geçince yavastan ilerlenebilir
Uzun süre öpmemişliğim bile var yürütülüyor karşılıklı saygı olunca ama bazen çok yükseldiğin anlar oluyor karşı tarafında seni arzuladığını belli etmesini istiyorsun. Yapmasakta söylesin
Herkes senin gibi aseksüel değil de ondan
Aynen ya, partner arayışın var mı?
Ne alakası var belki ben evlenince yapmak istiyorum
Herkes evlenince yapmak istiyor zaten ne var şu evlilikte anlamadım hiç mi sevgiline karşı bir çekim hissetmicen hiç mi farklı mekanlarda öpüşüp sarılıp belki hafif bir sevişme isteği olmayacak içinde?
Dediğin şey çok doğru bende çok arzuluyorum ama yapmıyorum çünkü ayrılınca insanın canı çok acıyor kendimi kullanılmış hissediyorum
Bizzat ilişkiye girmen tehlikeli hamile kalma riskin var onun dışında bu dediklerim herkesin istediği şeyler hormonlara engel olmak zor
İşte benim demek istediğimde oydu ufak tefek şeyler yaşanır her ilişkide olur ama ben evlilik öncesi seks yapmak istemiyorum ama çoğu erkek buna karşı direk Kezban gözüyle bakıyır
Hmm anladım önyargılı davrandığım için kusura bakma düşüncelerinin böyle olduğunu bilmiyordum senin bu bahsettiğin erkekler aşırı aceleci olan erkekler benim sevgilim de bazen çok ısrar ediyordu ama yapmadığım zaman asla küsmedi küfür etmedi terk edip gitmedi beni kullanıyor muydu bilmiyorum ama ben de hormonlarıma engel olamıyordum o yüzden tek onu suçlayamıyorum bazı kızlar aşırı iradeli ben öyle olamıyorum bu kötü mü iyi mi onu da bilemiyorum
Cazgır karı 😅
Her erkek deme ben evlenmeden asla yapmam
Aynı ben
Olması gereken o bence hayatımı birleştirdiğim insanla herşeyi yaşamak isterim
Olmaz sa olmaz kadın için de
açlar çünkü ilişkiyi cinsellik sanıyorlar
Erkek işte zavalli yaprak
Zavalli yaratiklar :))
Çünkü akılları kıt
Erkekleri Gayleştiremeyeceksiniz 😡
Hepsi aynı değildir ama azınlıkta oldukları kesin
pipimiz kıymetli