Eşim bana her yanaşmaya çalıştığında kabul edip onunla birlikte olmalı mıyım?

Kabul edip onunla olmali miyim? Kankamla herseyimi paylasirim ben. O da bana. Bana dedi ki her istediginde verme, sevisme. Naz yap. Seni avcunun icinde sanmasin. Kaybetme korkusu olsun. Bir ara yaptim. Esim benden sogudu. Ilerleyen zamanlarda benden bosanmak istedigini soyledi. Beni ev arkadasi olarak gormeye basladigindan bahsetmisti. Zor toparladim. O zaman ben sana yanastigimda beni itmiceksin dedi tamam dedim. O kankam bizim iliskimizi kiskandi mi sizce? Annem ona her seyimi anlatmamami, kocamla aramizi bozabilecegini soyledi. Evliliginizi bile bitirir dedi. Dogru mu cikiyodu? Guncellemeler yazarim yine.
Güncellemeler
+1 yıl
Velhasil, kankam bizim evliligimizi mi bitirecekmis neredeyse?
Güncellemeler
+1 yıl
Yorumları dikkate alacağım. Hepsini okudum. Herkese çok teşekkürler 😊
Eşim bana her yanaşmaya çalıştığında kabul edip onunla birlikte olmalı mıyım?
Cevapla