Burada gerçekten bu kadar fazla LGBTİ üyesi kadın üye var mı?

Ya amacım kimseyi hedef göstermek değil, yanlış anlamayın. Şaşırıyorum sadece. Ben 10 yıl önce de buraya üyeydim. Biseksüel veya lezbiyen olduğunu söyleyen ya bir, bilemedin iki üye vardı. Oysa şimdiki sorulara bakılırsa, neredeyse pembelilerin üçte biri LGBTİ üyesi.

Gerçekten öyleler mi peki? Eğer değillerse, bir insan neden böyle bir yalan söyler ki?

PS: Homofobik değilim. Aksine, ben de biseksüelim. Sadece bu kadar çok lezbiyen/biseksüeli en son 2014 Pride'da bir arada gördüğüm için şaşkınım yani.

Güncellemeler
+1 yıl
Bir de soruyu eksik sordum: Samimi iseler, LGBTİ community neden burada olmayı tercih ediyor, onu da ekleyecektim.
Burada gerçekten bu kadar fazla LGBTİ üyesi kadın üye var mı?
Cevapla